Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 91.925 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 02/06/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4Τ, 1Κ, Α-E/Ψ, 2β Κυβισμός (κ.εκ.) 349 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 75 Χ 85,5 Συμπίεση (:1) 9,5 Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 20 / 6.100 Ροπή (kg-m / σ.α.λ.) 2,75 / 4.000 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13 Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 120 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο διπλό περιμετρικό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ. Διαδρομή (χλστ.) 130 Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Δύο αμορτισέρ Διαδρομή (χλστ.) 102 Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, 2Ε Φρένα Π (χλστ.) Δ/270, 1Ε Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 110/70-17 Ελαστικό Π 140/70-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) Δ.Α Πλάτος (χλστ.) Δ.Α Μεταξόνιο (χλστ.) Δ.Α ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790 Βάρος (κιλά) 181 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν / Ο Τraction Control / Ρυθμ. Ο Στροφόμετρο Ο Immobilizer Ο Yπολογιστής ταξιδιού Ο Μερικός χιλιομετρητής Ν Ένδειξη βενζίνης Ν Δείκτης θερμοκρασίας Ο Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ο Ζελατίνα / Ρυθμ. Ο Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο Πλάγιο σταντ Ν Κεντρικό σταντ Ν Χειρολαβές / Σχάρα Ν / Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο / Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Royal Enfield HNTR 350 - TestΣελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευήςΣελίδα 3Aνεση – εργονομίαΣελίδα 4ΚινητήραςΣελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρέναΣελίδα 6ΟδηγώνταςΣελίδα 7ΣυμπέρασμαΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά