Royal Enfield Himalayan 450: Προηγμένη Rally έκδοση από την OrMotors

Royal Enfield Himalayan 450: Προηγμένη Rally έκδοση από την OrMotors
4 Φωτογραφίες »

Rally DNA με αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και με πύργο πλοήγησης
ACERBIS ρεζερβουάρ 23 λίτρων, προστασίες πιρουνιού και χούφτες
Βελτιωμένη απόκριση γκαζιού, φίλτρο DNA και 20 κιλά ελαφρύτερο
Πότε θα διατεθεί και ως εργοστασιακή έκδοση;

Rally DNA με αναβαθμίσεις στην ανάρτηση και με πύργο πλοήγησης

Το Royal Enfield Himalayan 450 κατασκευάστηκε με σκοπό να ταξιδέψει στα πιο αφιλόξενα τερέν, όπως η οροσειρά από την οποία πήρε το όνομα του. Η OrMotors με κάποιες τροποποιήσεις πήγε αυτή την ιδέα λίγο παρακάτω. Αλλαγές-κλειδιά ήταν η αναβάθμιση στην ανάρτηση, όπου η OrMotors χρησιμοποίησε εξαρτήματα από την Andreani με την διαδρομή του εμπρόσθιου πιρουνιού να έχει αυξηθεί πλέον κατά 30mm από τα αρχικά 200mm στα 230mm. Στο πίσω μέρος, επέλεξαν ένα αμορτισέρ υψηλής απόδοσης της επίσης γαλλικής μάρκας EMC το οποίο παρέχει καλύτερο έλεγχο και χειρισμό σε ανώμαλες επιφάνειες. Εκεί που ξεχειλίζει το rally DNA όμως είναι στο μπροστινό μέρος, αφού έχουν προσθέσει πύργο πλοήγησης και διπλό προβολέα LED για ορατότητα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
 

ACERBIS ρεζερβουάρ 23 λίτρων, προστασίες πιρουνιού και χούφτες

Εξίσου σημαντική αλλαγή ήταν διεύρυνση της περιεκτικότητας καυσίμου στα 23 λίτρα με, αύξηση 6 λίτρων σε σχέση με την στάνταρ εργοστασιακή έκδοση. Σημαντική προσθήκη που επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να ταξιδεύει περαιτέρω χωρίς ανεφοδιασμό καθώς επίσης προσδίδει και στην πιο επιθετική εικόνα της μηχανής.  Το ρεζερβουάρ είναι της εταιρείας Acerbis η οποία επίσης κοσμεί την έκδοση αυτή με τις χούφτες της και τις προστασίες πιρουνιού οι οποίες συνδράμουν στην καλύτερη προστασία τόσο του αναβάτη όσο και της μοτοσυκλέτας σε πιο απαιτητικά τερέν. Όσον αφορά το περιτύλιγμα, την εξωτερική εμφάνιση και εκεί έχουμε διαφοροποιήσεις, όπως επανασχεδιασμένη ουρά στο πίσω μέρος που ενισχύει τον off-road χαρακτήρα αφού επιτρέπει την  τοποθέτηση flat σέλας, πράγμα το οποίο αφήνει τον αναβάτη να κινείται ελεύθερα και πιο άνετα, όποτε αυτό είναι απαραίτητο.
 

Βελτιωμένη απόκριση γκαζιού, φίλτρο DNA και 20 κιλά ελαφρύτερο

Ο υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας της Royal Enfield, Sherpa στα 452 κυβικά εκατοστά με κιβώτιο έξι ταχυτήτων με ισχύ 40 ίππων και 40Nm ροπής στις 5.500 στροφές, βελτιστοποιήθηκε από την OrMotors. Αυτό επετεύχθη με την ενσωμάτωση ενός PowerTRONIC FuelX Pro, ενός προηγμένου σώματος ψεκασμού με αποτέλεσμα την καλύτερη απόκριση γκαζιού. Επιπλέον, εγκατέστησαν ένα φίλτρο αέρα υψηλής ροής της δικής μας DNA με αποτέλεσμα πιο επιθετική απόδοση και πιο θορυβώδες τελικό. Η γαλλική εταιρεία είχε υπόψη της ακόμη μια πτυχή, την απώλεια βάρους. Συγκεκριμένα, εξαλείφοντας μη απαραίτητα εξαρτήματα και με εφαρμογή ελαφρύτερων υλικών, κατάφερε να μειώσει το βάρος της μοτοσυκλέτας περίπου 20 κιλά και με συνολικό βάρος τα 171.
 

Πότε θα διατεθεί και ως εργοστασιακή έκδοση;

Σύμφωνα με τον Ινδικό τύπο η Royal Enfield ετοιμάζει ήδη την δική της Rally εκδοχή του Himalayan 450 και εικάζει πως θα προχωρήσει σε παραγωγή κάποια στιγμή το 2026. Η εργοστασιακή version αναμένεται να διαθέτει ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς τόσο στο μπροστά μέρος όσο και στο πίσω. Η Royal Enfield με την εκδοχή της OrMotors για το Himalayan 450 έχει μια αναφορά και σίγουρα μπορεί να πάρει έμπνευση για την μοτοσυκλέτα που θα ετοιμάσει για την γραμμή παραγωγής. Μέχρι τότε μπορείτε να διαβάσετε το πλήρες δοκιμαστικό μας για το Himalayan 450.
 

YAMAHA
ΥΑΜΑΗΑ