Yamaha MT-07: Με αυτόματο-σειρακό κιβώτιο Y-AMT και νέα ηλεκτρονικά για το 2025

Yamaha MT-07: Με αυτόματο-σειρακό κιβώτιο Y-AMT και νέα ηλεκτρονικά για το 2025
12 Φωτογραφίες »

Master of Torque με νέα εμφάνιση και ανασχεδιασμένα προστατευτικά
Δικύλινδρος κινητήρας CP2 689 κ.εκ. με νέα ηλεκτρονικά
Νέοι, ελαφρύτεροι τροχοί για ευελιξία και ισχυρότερα φρένα
Νέοι διακόπτες για πιο διαισθητική πλοήγηση και τεχνολογία ενίσχυσης ήχου

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Master of Torque με νέα εμφάνιση και ανασχεδιασμένα προστατευτικά

Η Yamaha MT-07 του 2025 αποτελεί την τέταρτη γενιά ενός από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχεδίαση, τεχνολογία και επιδόσεις. Η νέα MT-07 συνεχίζει την παράδοση της σειράς «Masters of Torque», προσφέροντας μια δυναμική εμπειρία οδήγησης σε αναβάτες που αναζητούν μια καθημερινή σπορ μοτοσυκλέτα χωρίς συμβιβασμούς. Η MT-07 του 2025 διαθέτει ανανεωμένη εμφάνιση, εμπνευσμένη από το μεγαλύτερο μοντέλο MT-09, με πιο επιθετικές γραμμές και μοντέρνα αισθητική. Ο νέος προβολέας LED με το φουτουριστικό σχεδιασμό προσδίδει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, ενώ τα πλαϊνά προστατευτικά είναι κατασκευασμένα από ελαφρύτερο και παράλληλα ανθεκτικότερο πλαστικό και συμβάλλουν έτσι στη μείωση του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας. Η θέση οδήγησης έχει βελτιωθεί, προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση και καλύτερο έλεγχο.
 

Δικύλινδρος κινητήρας CP2 689 κ.εκ. με νέα ηλεκτρονικά

Η καρδιά της MT-07 παραμένει ο αξιόπιστος δικύλινδρος κινητήρας CP2 των 689 κ.εκ. με 73 ίππους στις 8.750 σ.α.λ και 6,9 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Με την προσθήκη του συστήματος Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T), η απόδοση γίνεται πιο γραμμική, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο και σύνδεση μεταξύ αναβάτη και μηχανής. Το νέο σύστημα Yamaha Ride Control (YRC) παρέχει τρεις επιλογές χαρτογράφησης γκαζιού —Sport, Street και Custom— προσαρμόζοντας την απόκριση του κινητήρα στις προτιμήσεις του αναβάτη και τις συνθήκες του δρόμου. Επιπλέον, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης και η προαιρετική τοποθέτηση του τρίτης γενιάς QuickShifter ενισχύουν την οδηγική εμπειρία. Φυσικά την παράσταση κλέβει η έκδοση με το ημιαυτόματο κιβώτιο Y-AMT που δίνει τη δυνατότητα πλήρως αυτόματης λειτουργίας ή χειροκίνητης με αλλαγές από το τιμόνι. Στην έκδοση MT-07 Y-AMT, το cruise control περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, διευκολύνοντας την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους.
 

Νέοι, ελαφρύτεροι τροχοί για ευελιξία και ισχυρότερα φρένα

Η νέα MT-07 εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 mm, προσφέροντας βελτιωμένη αίσθηση και έλεγχο του μπροστινού συστήματος, ενώ παράλληλα προσδίδει μια πιο σύγχρονη και premium εμφάνιση στη μοτοσυκλέτα. Στο πίσω μέρος, το αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα είναι ρυθμιζόμενο τόσο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου όσο και ως προς την απόσβεση επαναφοράς, επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόσει την ανάρτηση στις προτιμήσεις του. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 130 mm, βοηθώντας τη να διατηρούν μια καλή ισορροπία μεταξύ της άνεσης και της σπορ οδήγησης. Οι νέοι ελαφριοί τροχοί τεχνολογίας SpinForged συμβάλλουν στη μείωση του μη αναρτώμενου βάρους, γεγονός που βελτιώνει την ευελιξία κατά τις αλλαγές κατεύθυνσης. Επιπλέον, η MT-07 διαθέτει για πρώτη φορά ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες φρένων (σε δίσκους διαμέτρου 298 mm), προσφέροντας αυξημένη ισχύ πέδησης και βελτιωμένη ακαμψία, ενισχύοντας την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη του αναβάτη κατά την οδήγηση.
 

Νέοι διακόπτες για πιο διαισθητική πλοήγηση και τεχνολογία ενίσχυσης ήχου

Η MT-07 του 2025 διαθέτει νέα οθόνη TFT διαμέτρου 5 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης smartphone, επιτρέποντας στον αναβάτη να παρακολουθεί σημαντικές πληροφορίες και να διαχειρίζεται λειτουργίες μέσω των νέων διαισθητικών διακοπτών στο αριστερό μέρος του τιμονιού. Αυτοί οι διακόπτες επιτρέπουν την εύκολη πλοήγηση στα μενού και τη ρύθμιση των λειτουργιών οδήγησης ταχύτερα και με αμεσότερο τρόπο σε σχέση με το παρελθόν. Η τεχνολογία δεν περιορίζεται στα ηλεκτρονικά συστήματα, μιας που η Yamaha έχει σχεδιάσει το τεπόζιτο με τέτοιο τρόπο, ώστε να βελτιώνει τον ήχο του κινητήρα, προσφέροντας έναν πιο πλούσιο και συναρπαστικό ήχο κατά την οδήγηση αλλά και βοηθώντας τον αναβάτη να διατηρεί μια πιο δεμένη σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα του.