SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
  • SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
  • SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
  • SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
  • SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
  • SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge
  • SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge

SR1: Ο μικρός αδελφός της επιτυχημένης SειRάς της Voge

Υδρόψυκτος κινητήρας 11,6 αλόγων με ψεκασμό της Bosch
Δισκόφρενα εμπρός πίσω με δικάναλο ABS και Traction Control
Keyless κλείδωμα και κάμερα καταγραφής (Dash Cam)
Στα μόλις 2.595 ευρώ, έτοιμο να «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

Υδρόψυκτος κινητήρας 11,6 αλόγων με ψεκασμό της Bosch

Τα scooters 125cc είναι το πλέον οικονομικό μέσο για την μετακίνηση στις μεγαλουπόλεις, όπου οι καθημερινές διαδρομές από το σπίτι στην δουλειά, τις υποχρεώσεις και πίσω καταλαμβάνουν ένα μεγάλο ποσοστό του χρόνου μας, ενώ κοστίζουν και ακριβά. Η οικονομική λύση που έρχεται να προτείνει η Voge, ονομάζεται SR1 και αποτελεί την τελευταία προσθήκη στην ομώνυμη σειρά της εταιρείας στα 125cc. Το SR1 εξοπλίζεται με έναν μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 124,9cc, που αποδίδει 11,6 άλογα στις 8.500 σαλ και 11 Nm ροπής στις 6.500 σαλ, με την Bosch να φροντίζει για τον ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Αυτό σημαίνει ότι το νούμερο της κατανάλωσης θα είναι σίγουρα χαμηλό, χωρίς όμως η εταιρεία να έχει κάνει ακόμα κάποια επίσημη ανακοίνωση για αυτό, ενώ με το ρεζερβουάρ των 8 λίτρων, η αυτονομία θα κυμαίνεται στα 300 χιλιόμετρα περίπου.

Δισκόφρενα εμπρός πίσω με δικάναλο ABS και Traction Control

Η Voge φημίζεται για την υπερπλήρη εξόπλιση των μοντέλων της και παρά το γεγονός ότι το ABS δεν κρίνεται απαραίτητο για την κυκλοφορία δικύκλων στα 125cc, το SR1 διαθέτει μία δικάναλη μονάδα που εποπτεύεται την εμπρός διπίστονη δαγκάνα με τον δίσκο 260 χλστ και την πίσω μονού εμβόλου με τον δίσκο 220 χλστ. Στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιό του τοποθετείται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και το βάρος του ανέρχεται στα 139 κιλά πλήρες υγρών. Στα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνεται επίσης το Traction Control, σωτήριο για νέους αναβάτες που δεν έχουν εξοικειωθεί με την οδήγηση σε βρεγμένα και ολισθηρά οδοστρώματα. Ένα ακόμα στοιχείο που αποκτά, το οποίο δεν συναντάμε σε πολλά scooter αυτού του κυβισμού είναι το ESS, δηλαδή το σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος, που ενημερώνει τους οδηγούς που σας ακολουθούν για απότομες επιβραδύνσεις με το πίσω φανάρι να αναβοσβήνει γρήγορα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Keyless κλείδωμα και κάμερα καταγραφής (Dash Cam)

Οι ανέσεις του, επάξια το τοποθετούν στην GT κατηγορία, αφού η εργονομία του τοποθετεί τον αναβάτη σε μία ξεκούραστη θέση στην οποία μπορεί να "κατακτήσει" την πόλη. Παράλληλα ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα σε συνδυασμό με το πρακτικό ντουλαπάκι στην ποδιά (όπου υπάρχει και θύρα φόρτισης USB) , επιτρέπουν την μεταφορά πολλών και ποικίλων αντικειμένων, ενώ στην σχάρα του μπορεί να τοποθετηθεί και μία κεντρική βαλίτσα. Το κεντρικό κλείδωμα είναι φυσικά Keyless, όπως σε όλα τα scooters της Voge και ενισχύει την αντικλεπτική του προστασία, ενώ το SR1 αναγνωρίζει το κλειδί-πομπό από μεγάλη απόσταση. Παράλληλα, κάτι που αποκτά για πρώτη φορά ένα scooter της ελληνικής αγοράς είναι η πολύ χρήσιμη κάμερα καταγραφής δεδομένων (Dash Cam), που καταγράφει τις διαδρομές σας και μπορεί να φανεί χρήσιμη σε ατυχείς περιπτώσεις.
 

Στα μόλις 2.595 ευρώ, έτοιμο να «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό

Τα φωτιστικά σώματα του SR1 είναι όλα τεχνολογίας LED και παρέχουν μεγάλα επίπεδα ορατότητας ακόμα και σε μη φωτιζόμενους δρόμους, ενώ στον εμπρός διπλό προβολέα υπάρχουν και κομψά φώτα ημέρας DRL, που ενισχύουν την αισθητική του. Η οθόνη είναι έγχρωμη, TFT και παρέχει όλες τις απαραίτητες για τον αναβάτη πληροφορίες  "περιποιημένα", με ένα στροφόμετρο να περνάει επάνω από την ένδειξη της ταχύτητας στο επάνω μέρος της οθόνης. Το ύψος της σέλας έρχεται στα 775 χλστ, καθιστώντας το προσβάσιμο στο ευρύ κοινό, ενώ τα ελαστικά του είναι διαστάσεων 110/70 εμπρός και 130/70 πίσω και τοποθετούνται σε χυτούς αλουμινένιους τροχούς 14 και 13 ιντσών αντίστοιχα. Η τιμή του νέου αυτού και "υπερεξοπλισμένου" scooter από την Voge είναι στα μόλις 2.595 ευρώ καθιστώντας το μία από τις πιο Value for Money επιλογές στην κατηγορία του.