Κοντά στο έδαφος η σέλα, µε την ιδιαίτερα ποιοτική επένδυση και το πλούσιο αφρώδες. Ακόµη και αν σταµατάτε µόνο για ανεφοδιασµό δεν θα αντιµετωπίσετε πρόβληµα µε την κούραση.

Λιτό ταχύµετρο, σύµφωνο µε την αισθητική του Iron. Στην µικρή ψηφιακή οθόνη, ωστόσο, θα βρείτε δύο µερικούς χιλιοµετρητές, στροφόµετρο αλλά και ένδειξη σχέσης κιβωτίου.

Aνεση-Εργονοµία

Η σέλα του Iron απέχει στα χαρτιά µόλις 735 χλστ. από το έδαφος. Η απόσταση αυτή γίνεται ακόµη µικρότερη όταν βρεθείτε στη σέλα του, ενώ το ιδιαίτερα µικρό πλάτος αφήνει τα πόδια να φτάσουν στο έδαφος σε χρόνο DT. Τα µαρσπιέ, τοποθετηµένα στο µέσο της µοτοσικλέτας βρίσκονται λίγο πιο έξω και πιο µπροστά, από το ιδανικό, σε µια θέση που θα φανεί ιδιαίτερα βολική στους βραχύσωµους και δεν θα δυσκολέψει τους ψηλότερους αναβάτες. Αυτό όµως που θα πρέπει να προσέξουν όλοι είναι οι µανούβρες µε τα πόδια κάτω και η “όπισθεν”: τα µαρσπιέ στοχεύουν απευθείας στα καλάµια και αν δεν επιδείξετε την απαιτούµενη προσοχή η επαφή τρίτου τύπου θεωρείται δεδοµένη. Μπορείτε, ωστόσο να τα µαζέψετε εύκολα, για να το αποφύγετε. Το τιµόνι βρίσκεται επίσης σε µία πολύ καλή απόσταση από τον κορµό του αναβάτη, έχει σωστό πλάτος και η θέση οδήγησης που δηµιουργείται είναι ότι πρέπει για καθηµερινή µετακίνηση αλλά και άνετες χαλαρές βόλτες εκτός των τειχών. 

Τα χειριστήρια βρίσκονται ακριβώς εκεί που πρέπει και αν και διαφέρουν από εκείνα όλων των υπόλοιπων κατασκευαστών, συνηθίζονται γρήγορα. Από το αριστερό γκριπ µπορείτε να αλλάξετε εύκολα και γρήγορα τις ενδείξεις της µικρής ψηφιακής οθόνης, χωρίς να χρειαστεί να πάρετε τα χέρια σας από το τιµόνι. Τέλος, δεν θα χρειαστεί να ανησυχήσετε ποτέ για το κλειδί. Πλέον και στην περίπτωση του Iron είναι ηλεκτρονικό, µένει πάντα στην τσέπη σας και η µοτοσικλέτα σάς αναγνωρίζει όταν την πλησιάζετε. Αν δεν το έχετε µαζί, η σειρήνα της φροντίζει να σας το υπενθυµίσει.