Δοκιμάζεται με νέο κινητήρα μια από τις πιο πετυχημένες supersport μοτοσυκλέτες ever; Μάλλον ναι! Δείτε περισσότερα…
Έρχεται… έρχεται; Μάλλον ναι, όπως όλα δείχνουν! Φαίνεται πως η Triumph αποφάσισε να εισακούσει στις (προσ)ευχές των αναβατών και ειδικά των φίλων των supersport μοτοσυκλετών, για να επαναφέρει στην ζωή την Daytona, με μεγαλύτερο κινητήρα!
Οι Βρετανοί συνάδελφοί μας, εξασφάλισαν κάποιες φωτογραφίες που φανερώνουν την γνώριμη μορφή του Daytona 675, μόνο που είναι εξοπλισμένη με τον νέο τρικύλινδρο των 765 κ.εκ., που εξοπλίζει τόσο τα Street Triple όσο και την κατηγορία Moto2 στα Moto GP.
H δοκιμαστική μοτοσυκλέτα που τον φιλοξενεί φαίνεται να είναι πανομοιότυπη με την Daytona 675 R τελευταίας γενιάς, με μόνη διαφορά τα χρώματα του πλαισίου και του ψαλιδιού, τα οποία είναι ασημί αντί για μαύρα. Ακόμα και η εμπρός ανάρτηση της Ohlins διακρίνεται στο μοντέλο, το οποίο κάνει σαφές ότι δεν είναι το τελικό (ελπίζουμε…), αλλά απλά μια πλατφόρμα για να δοκιμαστεί η λειτουργία του μοτέρ, πριν συνεχιστεί η εξέλιξη.
Τι περιμένουμε λοιπόν; Είναι σαφές ότι, εδώ και πολύ καιρό, τόσο οι φωνές που ζητούν πίσω την πετυχημένη Supersport των Βρετανών είναι ηχηρές, όσο και οι αντίστοιχες φήμες που το βεβαιώνουν. Φυσικά, η κατηγορία των supersports περνά μια αβέβαιη ακόμη φάση, καθώς δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να χαρακτηριστεί ισχυρή εμπορικά, αλλά όλο και περισσότεροι κατασκευαστές παρουσιάζουν νέες προτάσεις σε αυτή, δίνοντάς της πνοή ζωής (όσο φυσικά ακριβαίνουν επικίνδυνα και οι superbikes του λίτρου και βάλε…). Τέλος, ας μην ξεχάσουμε το πολύ ισχυρό selling point, που είναι η συμμετοχή της Triumph στα MotoGP, κάτι που θα αναβαθμίσει την σημαντικότητα του μοντέλου δικαιολογώντας ίσως τελικά, την επένδυση για την δημιουργία του.
Το νέο Daytona, αν τελικά δρομολογηθεί, θα πρέπει να είναι και εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές Euro5, που θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2020. Συνεπώς, περαιτέρω εξέλιξη είναι βέβαιο ότι θα ακολουθήσει, για αυτό… ας κάνουμε υπομονή και ας ελπίσουμε.