Με το που αντικρίσαμε την GSX-8R κάτι σκίρτησε στα εσώψυχα μας, καθώς οι διπλοί εξαγωνικοί LED προβολείς που σε κοιτάνε σαν «μονόφθαλμος γίγαντας», σχηματίζουν ένα ανάποδο βέλος έτοιμο να βρει το στόχο του, διαχέοντας τη δέσμη του φωτός σε ευθεία γραμμή αφήνοντας έναν ελαφρύ κιτρινωπό χρωματισμό. Η κατά τα άλλα naked 8S που έγινε 8R «κουστουμαρίστηκε» με φαίρινγκ, διακατέχοντάς το μούτρο, φτερό, ρεζερβουάρ, καρίνα, μπροστινά και πίσω πλαϊνά πλαστικά το ασημί χρώμα με μαύρα και κόκκινα γραμμικά γραφικά, εντυπωσιάζοντας το βαθύ κόκκινο που υποδηλώνουν το μοντέλο της Suzuki. Τα μπροστινά ram-air που ξεκινάνε σχεδόν από το φωτιστικό σώμα και καταλήγουν πάνω στο μαύρο λεπτό ρεζερβουάρ, δημιουργούν γωνίες και σκαλοπάτια συντελώντας στην καλύτερη αποβολή του αέρα, καθώς ανοίγει όσο κατευθύνεται προς τα clip-on. Τα μάγουλα του είναι βαμμένα σε χρώμα ασημί, όπως των υπολοίπων πλαστικών μερών, τα οποία είναι τοποθετημένα πάνω σε ένα μαύρο ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο με ανθρακί ξεχωριστό υποπλαίσιο. Δεδομένου της σπορ πλευρά της, ο χώρος που συναντάμε κάτω από τη σέλα, μπορεί να φιλοξενήσει μόνο λίγα εργαλεία ή διάφορα μικροέγγραφα. Η ενισχυμένη πλαστική βάση της πινακίδας βρίσκεται κάτω από τη μικροκαμωμένη ουρά της, καθώς φέρει πάνω της το πίσω LED φανάρι, πλαισιώνοντάς το, τα LED φλας. Οι αλουμινένιες, χυτές, πεντάδιπλες ζάντες που έχουν ένα ιδιαίτερο, αλλά παράλληλα και προκλητικό χρώμα βαφής, του βαθύ κόκκινου, θα συμπληρώσουν τον καμβά της προσεκτικής δουλειάς που έχει γίνει στην 8R. Δεδομένης της τιμής της, φέρει και την ανάλογη ποιότητα ως προς το σύνολό της, δίχως τριγμούς και κακές συναρμογές των υλικών που την διακατέχουν.