Η εμφάνιση της Suzuki GSX-8R, τραβάει τα βλέμματα στο πέρασμα της, καθώς οι γραμμές, τα χρώματα και η σχεδίαση των αεροδυναμικών στοιχείων κεντρίζουν όλους τους οφθαλμούς. Αναζητώντας μια μοτοσικλέτα με ελάχιστα σκυφτή θέση, η οποία θα τα κάνει όλα δίχως συμβιβασμούς σε καθημερινό επίπεδο, θα κατακτήσει τις καρδιές μας ξεχωρίζοντας για την ιδανική θέση που είναι τοποθετημένα πάνω στη τιμονόπλακα, τα ψιλά Clip-on. Η σέλα, αν και εργονομικά δείχνει ότι είναι σε «καλό δρόμο», το λίγο αφρώδες υλικό που έχει χωρίς την σωστή πυκνότητα και τα πλαστικά που ανασηκώνονται στο εμπρός μέρος της θα ενοχλήσουν σε μεγάλες αποστάσεις. Καθώς, το τμήμα του καθίσματος αποτελείται από δύο ξεχωριστά κομμάτια, η υψομετρική διαφορά που έχει με του συνεπιβάτη είναι σε καλά επίπεδα, δίχως να τον αναγκάζει να βρίσκεται ψηλά και κατηφορικά. Έχοντας μπλέξει μέσα στην κίνηση και με το ανεβοκατέβασμα των ποδιών να είναι συνεχόμενο, η απόσταση που χωρίζει τη σέλα με το οδόστρωμα είναι στα 810 χιλιοστά, το οποίο την καθιστά προσεγγίσιμη από το μεγαλύτερο μέρος αναβατών. Στον τομέα της ανεμοκάλυψης, τα πλαστικά θα συντελέσουν στην σωστή αποβολή του αέρα, καθώς η μικρή ζελατίνα θα αρκεστεί στο να κάνει τυπικά καλά το έργο της. Εξοπλισμένη με μία διαυγή έγχρωμη TFT οθόνη των 5 ιντσών, ξεχωρίζοντας για το απλοποιημένο μενού ρυθμίσεων, προσφέρει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, όπως είναι το στροφόμετρο, ταχύμετρο, ρολόι, ολικός και 2 μερικοί χιλιομετρητές, μέση-στιγμιαία κατανάλωση, εναπομείναντα διανυθέντα χιλιόμετρα, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, Shift light, φωτομετρητής περιβάλλοντος σε 3 επίπεδα, αυτόματη αλλαγή από λευκό σε μαύρο φόντο, τάση μπαταρίας, θερμοκρασία ψυκτικού, ρύθμιση Traction Control, επιλογή προγράμματος οδήγησης και στάθμης καυσίμου. Επίσης, η πλοήγηση γίνεται μέσω πρακτικών κουμπιών που βρίσκονται στην μεριά του αριστερού γκρίπ.