LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις

Κινητήρας - Επιδόσεις

Όλα ξεκινάνε από μία καρδιά που χτυπάει τρελές πιστονιές, στο κάθε άνοιγμα του δεξί γκριπόγκαζου. Ο πλέον πετυχημένος, ορεξάτος και διαπιστευμένος για την fun πλευρά του, τετράχρονος, υδρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά DOCH κινητήρας Euro5 προδιαγραφών, με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, ο οποίος λειτουργεί άμεσα και χωρίς κενά ισχύος, είναι εδώ για να υπερκαλύψει όλες τις ανησυχίες μας. Η απόδοση των 776 κυβικών εκατοστών, ανέρχεται στους 83 ίππους στις 8.500 στροφές ανά λεπτό και με ροπή 78Nm στις 6.800 στροφές ανά λεπτό. Οι 6 σχέσεις που διαθέτει το κιβώτιο ταχυτήτων, θα συνεργαστούν σε καλά επίπεδα, με το μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης, για πιο μαλακές αλλαγές και την εξάλειψη των φρεναρισμάτων του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα των ταχυτήτων. Η ύπαρξη του Quickshifter αποδεικνύεται καλή επιλογή (αν και λίγο απότομο και αργό ως λειτουργία) που βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό, χωρίς να επιβαρύνεις τη ντίζα του συμπλέκτη. Η δύναμη μεταφέρεται σε όλο το σύνολο της GSX-8R συνδράμοντας στο ανήσυχο πνεύμα της, δημιουργώντας μια ευπρεπή κατανάλωση εκτός πόλης, που κυμαίνεται στα 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μεικτό κύκλο στα 5,2 λίτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,7
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 4
60 - 120 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 5,26
100 - 0 (μέτρα) 44
Μεικτή κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,2
Κατανάλωση ταξιδίου (λτ./100χλμ.) 5,5

Τα μελωδικά ακούσματα που βγαίνουν από την εξάτμιση, είναι «φανταχτερά» και ανήσυχα καθώς απελευθερώνονται από δύο σωλήνες καταλήγοντας σε έναν, με διάταξη εξαγωγής των σωλήνων να είναι σε 2-1-1. Για αυτό το αποτέλεσμα είναι υπεύθυνος και ο χρονισμός ανάφλεξης του στροφαλοφόρου άξονα των 270 μοιρών, όπου είναι ο ίδιος με αυτών που προέρχονται από τους V-twin κινητήρες (90ο) της. H Suzuki δεν έμεινε εκεί όμως, αφού ο κινητήρας χρησιμοποιεί το Suzuki Cross Balancer, που είναι ένας διπλός αντικραδασμικός άξονας, καταστέλλοντας τους κραδασμούς, συμβάλλοντας στην ομαλή λειτουργία και κάνοντάς τον πιο συμπαγή μπροστά και πίσω. Επίσης, η ύπαρξη του συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού STCS (Suzuki Traction Control System) μπορεί να ενεργοποιηθεί ή και να απενεργοποιηθεί άμεσα, μέσω του κουμπιού που βρίσκεται στα αριστερά χειριστήρια. Τέλος, στις μετρήσεις επιδόσεων είδαμε ότι τα 0-50 χιλιόμετρα τα διανύει σε 1,7 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 4,0 δευτερόλεπτα, τα 0-160 σε 10,2 δευτερόλεπτα, τα 60-120 με 4η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων σε 5,26 δευτερόλεπτα και τα 60-160 σε 7,9 δευτερόλεπτα.
 

Σελίδα 1Suzuki GSX-8R - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά