Μετά από τα πλαϊνά φαίρινγκ που αποτελούν την αιχμή του «δόρατος», αυτό που ακολουθεί, είναι το μικροκαμωμένο ατσάλινο πλαίσιο, μέτριας ακαμψίας, περιμετρικής διάταξης και συνδυαστικής επιλογής στρόγγυλης διατομής με επίπεδες επιφάνειες. Η πλαισίωση έρχεται με το ξεχωριστό τμήμα υποπλαισίου, επίσης στρόγγυλης διατομής. Η διαχείριση του βάρους της αποτελεί παιχνίδι, καθώς τα 205 κιλά που έχει άνευ υγρών, την κάνουν μια μοτοσικλέτα που θα κινηθεί με απίστευτη ευκολία σε επιτόπιες μανούβρες και διηθήσεις ανάμεσα από άλλα οχήματα. Στον τομέα των αναρτήσεων, συναντάμε ένα μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι Hitachi Astemo της Showa, το λεγόμενο Separate Function Fork - Big Piston (SFF-BP), των 41 χιλιοστών. Η Suzuki αναφέρει ότι αυτή η δομή που έχει εφαρμοστεί, συντελεί στη μείωση του βάρους, προσφέροντας χαρακτηριστικά σταθερής απόσβεσης και στα δύο καλάμια. Στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί, μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση link type με μοχλικό, ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, διαπερνώντας κάθετα το μαύρο αλουμινένιο ψαλίδι. Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκαν τα Dunlop Sportmax Roadsport 2, με διαστάσεις 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω, τοποθετημένα πάνω στο έντονο κόκκινο των 17 ιντσών τροχών, με ακτίνες πεντάδιπλης διάταξης από χυτό αλουμίνιο. Τα φρένα της GSX-8R, την απαρτίζουν 2 δίσκοι σε σχήμα μαργαρίτας των 310 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά, ενώ πίσω, είναι υπεύθυνη μία δισκόπλακα των 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Nissin. Η ρυθμιζόμενη μανέτα των πέντε θέσεων, του μπροστινού φρένου συντελεί στην ωραία αίσθηση και στην έγκαιρη ακινητοποίηση της GSX-8R. Καθώς πατάμε μίζα και παίρνει ζωή η μοτοσικλέτα, η προειδοποιητική ένδειξη καλής λειτουργίας του δικάναλου συστήματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, μένει αναμμένη μέχρι να πιάσουμε τα πρώτα 10 χιλιόμετρα στο ταχύμετρο, χωρίς να μπορεί να ενεργοποιηθεί ή να ρυθμιστεί το σύστημα του ABS. Η μέτρηση που πραγματοποιήσαμε σε φρένα πανικού από τα 100 χιλιόμετρα στα 0, έρχεται σε 44 μέτρα.