Το GSX-S 950 παραδίδει μαθήματα ανατροφής για το πως ένα ισχυρό streetfighter μπορεί να μεταμορφωθεί σε μια φιλική και με εκλεπτυσμένους τρόπους μοτοσυκλέτα, προσιτή σε όλα της.
Για περισσότερα από 40 έτη, οι μοτοσυκλέτες της Suzuki με τα αρχικά GSX στα πλαστικά τους, προσφέρουν επιδόσεις και οδηγική απόλαυση. Η συγκεκριμένη γκάμα έχει ως κοινό χαρακτηριστικό τους τετρακύλινδρους 16-βάλβιδους κινητήρες της, από τους οποίους προέκυψαν διάφορες εκδόσεις, μέρος των οποίων αποτελεί η σειρά S, δηλαδή τα streetfighter μοντέλα επιδόσεων . Και φτάνουμε στο σήμερα, όπου η Ιαπωνική εταιρεία από το Hamamatsu φέρνει το ολοκαίνουργιο GSX-S 950, αντικαταστάτη στην ουσία του GSX-S 750. Το νέο μοντέλο είναι βασισμένο στο επίσης νεοφερμένο GSX-S 1000, από το οποίο δανείζεται και τα περισσότερα στοιχεία του, συμπεριλαμβανομένου και του κινητήρα. Μπορεί αυτός να πλασάρεται ως 950αρης για να διαχωρίσει τις δύο εκδόσεις και την κατηγορία στην οποία τοποθετούνται, όμως στα χαρτιά είναι 1000αρης και έχει ρυθμιστεί κατάλληλα για να αποδίδει 95 ίππους, ώστε να μπορεί να προσφέρει και έκδοση 35KW για κατόχους διπλώματος Α2. Το ερώτημα που προκύπτει είναι, με ποιο τρόπο μπορείς να διαχειριστείς τη δύναμη ενός 1000αρη κινητήρα ώστε να τον μετατρέψεις σε μια δυναμική και συνάμα φιλική μοτοσυκλέτα;