Με την σταδιακή αύξηση της θερμοκρασίας του περιβάλλοντος τώρα που καλοκαιριάζει, το σύστημα ψύξης αναλαμβάνει να εκτελέσει μια ολοένα και δυσκολότερη εργασία. Ας δούμε 4 σημεία άξια της προσοχής μας στο σύστημα και ας φροντίσουμε για την συντήρησή του, πριν οι ζέστες πιάσουν για τα καλά.
Οι κινητήρες δεν είναι και από τις καλύτερες σε βαθμό απόδοσης κατασκευές. Ακόμα και όταν ο Otto κατασκεύασε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης, το κύριο μέλημά του ήταν να αυξήσει το βαθμό απόδοσής του, μιας και το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας που παράγεται κατά την καύση μετατρέπεται σε θερμότητα, η οποία διαφεύγει στο περιβάλλον μέσω της μεταφοράς θερμότητας από τα μέταλλα του κινητήρα και της εξάτμισης
Οι υδρόψυκτοι κινητήρες, οι πλέον διαδεδομένοι σε όλα τα δίκυκλα, ψύχονται με την βοήθεια ψυκτικού υγρού, το οποίο κινείται σε κλειστό κύκλωμα. Εκεί, το ψυκτικό υγρό αντλείται μέσω ενός δικτύου από σωληνώσεις στους αγωγούς του κινητήρα και στη συνέχεια μεταφέρεται σε ένα ψυγείο όπου και ψύχεται. Αν για κάποιο λόγο το υγρό δεν έχει ροή, ο κινητήρας θα υπερθερμανθεί!
Αν και απαιτεί ελάχιστη συντήρηση, το σύστημα ψύξης δεν πρέπει να αμελείται, ειδικά όσον αφορά στην αλλαγή ψυκτικού μέσου και στον προσεκτικό έλεγχο της λειτουργίας του. Ας δούμε 4 σημεία άξια προσοχής, σε ένα υδρόψυκτο κινητήρα.