Το κοινότερο πρόβλημα που παρουσιάζεται στους υγρόψυκτους κινητήρες είναι η έλλειψη ψυκτικού υγρού. Θα πρέπει συχνά να ελέγχουμε τη στάθμη του υγρού από το δοχείο διαστολής και αν χρειαστεί να συμπληρώσουμε, να το κάνουμε με το σωστών προδιαγραφών ψυκτικό και στη σωστή βέβαια ποσότητα (δεν ισχύει το όσο περισσότερο τόσο καλύτερα).
Διαρροές είναι πιθανόν να υπάρξουν από αρκετά σημεία του κυκλώματος ψύξης, γι’ αυτό και σε περίπτωση που διαπιστώσουμε ελλιπή ποσότητα ψυκτικού υγρού θα πρέπει να επιθεωρήσουμε προσεκτικά όλες τις συνδέσεις των ελαστικών σωλήνων του κυκλώματος, το ίδιο το ψυγείο και τον κινητήρα. Αν κάποια στιγμή παρατηρήσουμε ποσότητα ψυκτικού υγρού στο λιπαντικό του κινητήρα (σχηματίζοντας αυτό το ρευστό που έχει μορφή μαγιονέζας), τότε δυστυχώς είμαστε αντιμέτωποι με μία μεγαλοπρεπώς καμένη φλάντζα, οπότε και θα πρέπει να επισκεφθούμε το μηχανικό μας...
Σημαντικό είναι επίσης να ελέγχουμε συχνά τα φύλλα από το ψυγείο του νερού, καθώς στην καθημερινή χρήση υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αυτά να παραμορφωθούνε και τελικά να μην επιτρέπουν στον αέρα να περνάει ανάμεσα από τις κυψέλες, προκαλώντας έτσι ελλιπή ψύξη του κινητήρα μας.Προσοχή στο πλύσιμο με πιεστικό μηχάνημα, καθώς αυτό είναι ουσιαστικά που τα παραμορφώνει!
Η χρήση αραιωμένου ψυκτικού υγρού συνίσταται, καθώς έτσι αποφεύγουμε δύο μεγάλους κινδύνους. Αποτρέπουμε την εμφάνιση σκουριάς στο κύκλωμα ψύξης, αλλά και σε περίπτωση παγετού, αποτρέπουμε ακόμα και το σπάσιμο του κινητήρα, αφού το νερό όταν παγώνει διογκώνεται. Είναι σαφές, λοιπόν, πως δεν υπάρχει κανένα νόημα χρήσης σκέτου νερού, οπότε τα κλασικά ψυκτικά υγρά είναι μονόδρομος. Θα πρέπει να κατανοήσουμε πάραυτα πως ψυκτικό υγρό δεν αλλάζουμε μόνο όταν υπάρχει διαρροή στο κύκλωμα. Το ψυκτικό υγρό με το πέρασμα του χρόνου χάνει τις ιδιότητές του και κυρίως δεν προστατεύει τον κινητήρα μας από τη σκουριά. Επομένως, η αλλαγή στο ψυκτικό υγρό καλό θα είναι να πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια.