Η εμφάνιση του ΜΤ-07 σηματοδοτείται από την νέα οικογενειακή ταυτότητα της σειράς ΜΤ, που μοιράζεται και ο μεγαλύτερος αδερφός ΜΤ-09. Φυσικά ξεχωρίζει ο ολοκαίνουργιος στρογγυλός LED προβολέας με τα φώτα ημέρας εκατέρωθεν να δίνουν μια φουτουριστική όψη σε σχήμα Y. H συναρμογή των υλικών και η βαφή συνθέτουν ένα ποιοτικό σύνολο. Το νέο, φαρδύτερο κωνικό τιμόνι αλουμινίου είναι μεταβλητής διατομής και πιο φαρδύ, ενώ βρίσκεται ψηλότερα και πιο πίσω, κάνοντας ακόμα πιο άνετη την θέση οδήγησης στην πολύωρη χρήση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ξενίζει στη γρήγορη οδήγηση. Το ύψος της σέλας διατηρήθηκε στα 805 χιλιοστά δίνοντας εύκολη πρόσβαση ακόμα και σε βραχύσωμους αναβάτες, ενώ το υλικό της επαρκεί για μεγάλες ξεκούραστες βόλτες. Η νέα ευδιάκριτη LCD οθόνη φέρει πλέον μαύρο φόντο με λευκές ενδείξεις, ενώ η εφαρμογή MyRide για λογισμικά Android και iOS σου επιτρέπει να καταγράφεις δεδομένα όπως η απόσταση που έχει διανυθεί, η γωνία κλίσης, η επιτάχυνση, η μέγιστη ταχύτητα και να μοιράζεσαι στοιχεία της διαδρομής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της Yamaha με την χωρητικότητα των 689κ.εκ., διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών, και ένα ιδιαίτερα compact αντικραδασμικό άξονα. Οι προδιαγραφές Euro 5 δεν μείωσαν στο ελάχιστο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, βλέπε γραμμική-γεμάτη λειτουργία και χαμηλή κατανάλωση. Το αποτέλεσμα είναι 73,5 ίπποι στις 8.750 σ.α.λ και μέγιστη ροπή 6,8 kg-m στις 6.500 σ.α.λ. Η ροπή είναι πανταχού παρούσα από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, παραδίδοντας μαθήματα γραμμικότητας. Η απουσία ηλεκτρονικών βοηθημάτων δικαιολογείται από τον εντυπωσιακό τρόπο με τον οποίο περνάει το ΜΤ-07 τη δύναμη του στο δρόμο, με τον οδηγό να έχει τον απόλυτο έλεγχο σε κάθε περίσταση. Φιλικότητα και ευχρηστία αποτελούν το μεσαίο όνομα του ΜΤ-07, το οποίο θα κινηθεί απροβλημάτιστα τόσο στο μποτιλιάρισμα της πόλης όσο και σε αυτοκινητοδρόμους, με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης να ενισχύεται από την απουσία κραδασμών.