Τιμή: 8.150 ευρώ
Πρόκειται για μια νέα προσθήκη στην “Faster Sons” οικογένεια μοντέλων της Yamaha, που χαρακτηρίζονται από custom build άποψη, συνδυάζοντας σύγχρονα και ρετρό στοιχεία. Είναι ένα naked στο οποίο επιχειρείται σύντηξη industrial, vintage και σημερινού design. Ποιοτικά δεν υπάρχουν “εκπτώσεις” σε υλικά και κατασκευή, αλλά ούτε και το λούσο που χαρακτηρίζει ακριβότερες μοτοσικλέτες. Το XSR700 είναι άνετο διαθέτοντας μια σχετικά όρθια θέση οδήγησης. Η σέλα έχει αποκτήσει περισσότερο αφρώδες και παρουσιάζεται πιο ανατομική, ενώ τα πόδια τοποθετούνται σε φυσιολογικές γωνίες. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από ένα στρογγυλό “κοντέρ” φουλ ψηφιακό, στο οποίο χωράνε ουκ ολίγες πληροφορίες. Γνώριμος ο κινητήρας από το MT-07, δεν άλλαξε καθόλου στο XSR700 και αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση κακό! Δικύλινδρος σε σειρά, με στρόφαλό 270 μοιρών, χωρητικότητα 689 κ.εκ. και απόδοση 74,8 ίππων και 6,9 kg-m ροπής. Έχειγεμάτη απόδοση παντού, είναι ροπάτος, στροφάρει εύκολα και σχεδόν σε παρακάλα να τον ξεζουμίζεις σε κάθε περίσταση ακόμα και αν δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο. Το πλαίσιο του XSR700 είναι μόνης ραχοκοκαλιάς με κάποια στοιχειά χωροδικτυώματος από τον λαιμό μέχρι την μέση του, ανοικτό περιμετρικό από εκεί και πίσω. Στον τομέα των αναρτήσεων και των φρένων, έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41χλστ. και διπλούς δίσκους “μαργαρίτες” 282χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και μονό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και μονό δίσκο 245χλστ, με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Mε το XSR700 μπορείς να “ξελυσσάξεις” στα στροφιλίκια γλεντώντας το, είτε οδηγώντας με ακρίβεια, γραμμές, συνέπεια και τέτοια επιστημονικά, είτε πηγαίνοντας χύμα και σχιζοφρενικά του τύπου “α, ωραία θεά εδώ κάτσε να την θαυμάσω λίγο” και σε 5 δεύτερα να έχεις στύψει το γκάζι μπαίνοντας όπως στην επόμενη στροφή.
Test: Ducati Scrambler Café Racer
Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test
Yamaha XSR 700 2022: Αναβαθμισμένη εμφάνιση και έκδοση ΧΤribute
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Τα εντυπωσιακότερα custom μέχρι 15.000 ευρώ
Τα 5 125άρια scooter που μετρήσαμε, με την χαμηλότερη κατανάλωση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr