Τιμή: 10.790 ευρώ
Το 883 είναι το µικρότερο αερόψυκτο Harley-Davidson. Αυτό όµως δε το κάνει αυτόµατα και µια µικρή µοτοσικλέτα. Απαλλαγµένο από περιττά στολίδια, το Iron 883 είναι ένα γνήσιο εργοστασιακό bobber µε κοντά φτερά εµπρός-πίσω και µίνιµαλ σχεδιασµό. Το γεγονός ότι είναι σχεδόν κατάµαυρο, το κάνει να ξεχωρίζει ακόµη περισσότερο, αφού δύσκολα θα βρείτε άλλο Harely-Davidson από το οποίο απουσιάζουν τα χρώµατα και φυσικά τα νίκελ. Ποιοτικά, η αµερικάνικη µοτοσικλέτα στέκεται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Ό,τι έρχεται σε επαφή µε τον αναβάτη καταφέρνει να αφήσει µια πολύ ποιοτική αίσθηση, τόσο από τη σέλα, όσο και από τα χειριστήρια αλλά και τα προσεγµένα σε σχεδίαση µαρσπιέ. Η σέλα του Iron απέχει στα χαρτιά µόλις 735 χλστ. από το έδαφος, ενώ το ιδιαίτερα µικρό πλάτος αφήνει τα πόδια να φτάσουν στο έδαφος σε χρόνο DT. Το τιµόνι βρίσκεται σε µία πολύ καλή απόσταση και η θέση οδήγησης που δηµιουργείται είναι ότι πρέπει για καθηµερινή µετακίνηση αλλά και άνετες χαλαρές βόλτες εκτός των τειχών. Το κλειδί είναι ηλεκτρονικό, µένει πάντα στην τσέπη σας και η µοτοσικλέτα σάς αναγνωρίζει όταν την πλησιάζετε. Ο V-2 των 883 κ.εκ. φέρει δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο και η σχεδίαση του θαλάµου καύσης είναι σαφώς υποτετράγωνη µε στόχο την ροπάτη απόδοση από τις ιδιαίτερα χαµηλές στροφές. Η τροφοδοσία του γίνεται µε ψεκασµό, οι σχέσεις του κιβωτίου είναι πέντε, ενώ η τελική µετάδοση γίνεται παραδοσιακά µε ιµάντα. Το περιµετρικό πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασµένο και το τετραγωνικής διατοµής ψαλίδι. Νέες είναι οι αναρτήσεις µε τα νέα αµορτισέρ αζώτου-λαδιού αλλά και το συµβατικό πιρούνι µε διάµετρο καλαµιών στα 39 χλστ., το οποίο φέρει πλέον φυσίγγιο. Στα φρένα, το ABS της Harley-Davidson ανήκει πλέον στον βασικό εξοπλισµό. Το 883 καταφέρνει να περνά στον αναβάτη του είναι µια µοναδική αίσθηση χαλαρότητας που σε βάζει σε ρυθµούς κυριακάτικης βόλτας ακόµη και αν είναι...Δευτέρα πρωί και στο γραφείο σε περιµένει ατελείωτη δουλειά.
Test: Ducati Scrambler Café Racer
Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test
Yamaha XSR 700 2022: Αναβαθμισμένη εμφάνιση και έκδοση ΧΤribute
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Τα εντυπωσιακότερα custom μέχρι 15.000 ευρώ
Τα 5 125άρια scooter που μετρήσαμε, με την χαμηλότερη κατανάλωση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr