Το μοτέρ του Metropolis αποτελεί γέννημα-θρέμμα
της Peugeot και είναι το πρώτο μεγάλο μοτέρ των Γάλλων. Ο μονοκύλινδρος 400άρης
LFE (Low Friction Efficiency-Χαμηλών Τριβών) με την 4βάλβιδη κεφαλή
είναι από τους ισχυρότερους στην κατηγορία του με 37,2 ονομαστικούς ίππους και
κινεί με χαρακτηριστική άνεση το Metropolis παρά τα 256 στεγνά κιλά
του τελευταίου επιτυγχάνοντας μέση κατανάλωση που στη δοκιμή μας δεν ξεπέρασε
τα 4,7 λίτρα/100 χλμ. για αυτονομία εύκολα άνω των 200 χλμ.
Το νέο μπροστινό του σύστημα αποτελείται από δύο ζεύγη ψαλιδιών
που σχηματίζουν ένα μεγάλο αρθρωτό παραλληλόγραμο και ονομάζεται TTW (Tilting
Twin wheels). Για τον έλεγχο των τροχών οι Γάλλοι επέλεξαν ένα οριζόντια
τοποθετημένο αμορτισέρ που εδράζεται στις άκρες των πάνω ψαλιδιών.
Κινούμενος στους δρόμους της πόλης
το Metropolis θυμίζει μαγικό χαλί με τους εμπρός τροχούς να
απορροφούν τις ανωμαλίες με χαρακτηριστική άνεση. Σε πιο μεγάλες κοφτές λακούβες
φανερώνουν τη σκληρότητά τους. Το Metropolis είναι ήπιων τόνων και
προτρέπει τον αναβάτη του να κινηθεί με ανάλογους ρυθμούς.
Μεγαλύτερη προσπάθεια θέλει για να στρίψει με ακρίβεια σε
δρόμο με στροφές αφού έχει μια ελαφριά τάση να ανασηκώνεται. Αν χρησιμοποιήσετε
τα φρένα υπό κλίση αυτή η τάση γίνεται εντονότερη, ενώ δίχως αυτά στρίβει σαν
τρένο ακόμη και όταν η πρόσφυση βρίσκεται στα γνωστά χαμηλά επίπεδα των
ελληνικών δρόμων.
Το Metropolis αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση για
εκείνους που κάνουν το βήμα από τους τέσσερις στους τρεις τροχούς και αργότερα
ίσως και στους δύο. Το μοντέλο της Peugeot βέβαια θα σας καλομάθει
την επιπλέον ασφάλεια που προσφέρουν οι τρεις τροχοί του. Μαζί με τις υπόλοιπες
“αυτοκινητάδικες” ανέσεις και τα gadgets που προσφέρει δεν
αποκλείεται να σας κρατήσει για πάντα τρίτροχους!
Κινητήρας: 4T,
1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.): 399
Ισχύς (ισχύς/σ.α.λ.): 37,2/7.250
Ροπή (kg.m/σ.α.λ.): 3,89/5.500
Βάρος (κιλά): 256
Τιμή (ευρώ): 8.499
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr