LIVE: κίνηση στους δρόμους

Piaggio Mp3 300 ABS/ASR

Piaggio MP3 300 LT ABS/ASR: Ανανεωμένος Γενάρχης

Το Piaggio Mp3 300 γεννήθηκε μέσα από την πρόσφατα ανανεωμένη τεχνική πλατφόρμα του νέου Mp3 500. Ο προσεκτικός και πλήρης επανασχεδιασμός συνεισφέρει στην αύξηση της άνεσης. Η σέλα έχει αποκτήσει πιο πλούσιες διαστάσεις: Επίπεδη και άνετη για δύο, βελτιωμένη σε σχέση με εκείνη της προηγούμενης γενιάς, ενώ καλύτερη είναι και η εργονομία σε ό,τι αφορά τη θέση ποδιών του οδηγού.

Το νέο Mp3 είναι το πρώτο τρίτροχο σκούτερ που διατίθεται με σύστημα πέδησης ABS με ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation). Το ASR είναι ένας ηλεκτρονικός έλεγχος πρόσφυσης που ρυθμίζει το συντελεστή ολίσθησης του πίσω τροχού και μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Το προηγμένο σύστημα Piaggio Multimedia Platform, διαθέσιμο στα αξεσουάρ του νέου Mp3, επιτρέπει τη σύνδεση smartphone στο on-board ηλεκτρονικό σύστημα μετατρέποντάς το σε ένα πολυχρηστικό όργανο, έναν πραγματικό υπολογιστή ταξιδιού ικανό να παρουσιάσει σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες όπως το ταχύμετρο, το στροφόμετρο αλλά και την ισχύ και ροπή του κινητήρα, επιτάχυνση, γωνία κλίσης, τρέχουσα και μέση κατανάλωση καυσίμου, μέση ταχύτητα, τάση μπαταρίας, πίεση ελαστικών και αρκετά ακόμα. Επίσης είναι δυνατό να δει ο οδηγός χάρτες και διαδρομές, αλλά και να βρει τοποθεσίες όπως βενζινάδικα ή σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης.

Το Piaggio Mp3 είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Business LT και Sport LT, με διαφορές σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό και την γκάμα χρωμάτων. Η διακρίνεται από ορισμένες λεπτομέρειες όπως το χρωμιωμένο προστατευτικό της εξάτμισης, η καφέ σέλα, οι ειδικοί καθρέφτες και το γυαλιστερό γκρι τελείωμα στο κεντρικό τούνελ, το τιμόνι και τις χειρολαβές συνεπιβάτη. Η Sport ξεχωρίζει από τα μαύρα γυαλιστερά τελειώματα στο προστατευτικό της εξάτμισης, τις χειρολαβές συνεπιβάτη, το τιμόνι και το κεντρικό τούνελ.

Τέλος υπάρχει και η έκδοση Hybrid, στην οποία ένας ηλεκτροκινητήρας συνεπικουρεί στον παραδοσιακό εσωτερικής καύσης. Ο ηλεκτρικός κινητήρας τροφοδοτείται από μια μπαταρία που απασχολεί τον χώρο κάτω από τη σέλα, εις βάρος του αποθηκευτικού χώρου μεν, υπέρ της κατανάλωσης και της περιβαλλοντικής συνέπειας δε.

Κινητήρας: 4T, 1K, Υ/Ψ, 4Β

Κυβισμός (cc): 278

Ισχύς (hp/rpm): 23/7.250

Ροπή (kg.m/rpm): 2,5/6.250

Βάρος (kg): 227 / 260 (Hybrid LT)

Τιμή (ευρώ): 7.850 / 8.920 (Hybrid LT)

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ