KTM 1290 Super Adventure S
Η σχεδίαση ακολουθεί τις νόρμες της σπορ αισθητικής, ενώ ταυτόχρονα δεν χάνει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Adventure καταγωγής της. Βασιλικές ανέσεις θα απολαύσει όποιος βρεθεί στη σέλα του 1290 S. Σε αυτό συνεισφέρουν, από τη μία το πλούσιο αφρώδες και από την άλλη η άνετη όρθια θέση οδήγησης. Ο κινητήρας προέρχεται από το μεγάλο Duke, ρυθμισμένος κατάλληλα για τον Adventure χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Η χωρητικότητα παραμένει στα 1.301 κυβικά και η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 160 ίππους στις 8.750σαλ με μέγιστη ροπή 14,3kg-m στις 6.750σαλ. Η δύναμη είναι άμεσα διαθέσιμη και 11 κιλά ροπής είναι ολοζώντανα από τις 2.500σαλ! Τέσσερα διαθέσιμα riding modes: Street, Sport, Rain και Off Road, μεταβάλλουν την απόκριση του γκαζιού και ρυθμίζουν το ποσοστό παρέμβασης των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, το MSR (Motor Slip Regulation), αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού και το νέο Quickshifter επιτρέπει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Η ροπή αποδίδεται με εκκωφαντικό τρόπο και σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού τα ελαστικά δεινοπαθούν να κρατήσουν επαφή με την άσφαλτο. Επιταχύνσεις και ρεπρίζ που κόβουν την ανάσα και βάζουν τα γυαλιά σε πολλές σπορ κατασκευές άλλων κατηγοριών. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δουλεύουν υπερωρίες, όμως δρουν αθόρυβα στο παρασκήνιο, χωρίς να σου κόβουν την αίσθηση της οδηγικής απόλαυσης και αυτό είναι που τα κάνει τόσο ξεχωριστά. Ως γνήσιο ΚΤΜ έχει την περιπέτεια στο αίμα του και θα κινηθεί απροβλημάτιστα σε οποιοδήποτε τερέν. Απίστευτα γρήγορο σε ευθεία και στροφές με γεωμετρία νυστέρι και χειρισμούς ακριβείας, που δίνουν τρομερό feedback στον αναβάτη. Και όλα αυτά χωρίς κόπο, αβασάνιστα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, το MSR (Motor Slip Regulation), αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού και το νέο Quickshifter επιτρέπει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Η ροπή αποδίδεται με εκκωφαντικό τρόπο και σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού τα ελαστικά δεινοπαθούν να κρατήσουν επαφή με την άσφαλτο. Επιταχύνσεις και ρεπρίζ που κόβουν την ανάσα και βάζουν τα γυαλιά σε πολλές σπορ κατασκευές άλλων κατηγοριών. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δουλεύουν υπερωρίες, όμως δρουν αθόρυβα στο παρασκήνιο, χωρίς να σου κόβουν την αίσθηση της οδηγικής απόλαυσης και αυτό είναι που τα κάνει τόσο ξεχωριστά. Ως γνήσιο ΚΤΜ έχει την περιπέτεια στο αίμα του και θα κινηθεί απροβλημάτιστα σε οποιοδήποτε τερέν. Απίστευτα γρήγορο σε ευθεία και στροφές με γεωμετρία νυστέρι και χειρισμούς ακριβείας, που δίνουν τρομερό feedback στον αναβάτη. Και όλα αυτά χωρίς κόπο, αβασάνιστα.
Τεχνολογικό Highlight για το μοντέλο αποτελεί η χρήση πομποδέκτη ραντάρ στο εμπρός μέρος του, ο οποίος συνεργάζεται με το σύστημα Cruise Control: O αναβάτης, μπορεί να επιλέξει διατήρηση σταθερής απόστασης σε 5 επίπεδα, ενώ η μοτοσυκλέτα έχει λειτουργία υποβοήθησης προσπέρασης Overtake Assist που προσφέρει μια σύντομη αύξηση ισχύος τη στιγμή που χρειάζεται.
Πλούσια είναι τα ηλεκτρονικά… ελέη του 1290 Super Adventure S, με το μοντέλο να φέρει Cruise Control, σύστημα Keyless με ασύρματο κλειδί, cornering ABS με λειτουργία Off-Road, σύστημα απεικόνισης πίεσης ελαστικών, Traction Control με αναγνώριση κλίσης, off-road mode και δυνατότητα απενεργοποίησης, φλας που σβήνουν αυτόματα και χαρτογράφηση οδήγησης «Off-Road», που επεμβαίνει στον τρόπο απόδοσης του κινητήρα.
Πλούσια είναι τα ηλεκτρονικά… ελέη του 1290 Super Adventure S, με το μοντέλο να φέρει Cruise Control, σύστημα Keyless με ασύρματο κλειδί, cornering ABS με λειτουργία Off-Road, σύστημα απεικόνισης πίεσης ελαστικών, Traction Control με αναγνώριση κλίσης, off-road mode και δυνατότητα απενεργοποίησης, φλας που σβήνουν αυτόματα και χαρτογράφηση οδήγησης «Off-Road», που επεμβαίνει στον τρόπο απόδοσης του κινητήρα.
Σελίδα 1 | Τα ισχυρότερα adventure της αγοράς |
Σελίδα 2 | Ducati Multistrada V4 |
Σελίδα 3 | KTM 1290 Super Adventure S |
Σελίδα 4 | Triumph Tiger 1200 |