Αν οι απαιτήσεις της κατηγορίας ήταν στόχοι, το Medley πετυχαίνει το κέντρο σε όλους. Πολύ όμορφη «ρευστή» σχεδίαση για το Medley, που συνδυάζει αρμονικά, κλασσικές πινελιές και luxury αίσθηση, ενώ δεν λείπει από την παλέτα και το δυναμικό – φουτουριστικό στοιχείο. Βαφή, ποιότητα υλικών, φινίρισμα και συναρμογή πλαστικών, βρίσκονται σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία – και όχι μόνο. Το Medley, μπορεί άνετα να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης και σπουδής σε ότι αφορά στην χωροταξική διευθέτηση και στο πως οι κατασκευαστές εξοικονομούν ή βρίσκουν χώρους. Ο αποθηκευτικός χώρο κάτω από την σέλα, μπορεί να χωρέσει δύο full face κράνη, ενώ και στην ποδιά, ανοίγοντας ένα ενιαίο κάλυμμα – καπάκι (με κλείδωμα), αποκαλύπτονται δύο ανισομεγέθη ντουλαπάκια.
Η σέλα του είναι μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας, με το αφρώδες να μην είναι όμως ιδιαίτερα μαλακό, κάτι που θα απασχολήσει μόνο σε πολύωρα ταξίδια, ένα πεδίο στο οποίο το Medley όμως θα βρεθεί από σπάνια μέχρι και ποτέ. Ο συνεπιβάτης δεν θα μείνει παραπονεμένος αφού του αναλογεί ένα σεβαστό τμήμα την ενιαίας με σκαλοπάτι σέλας. Το μηχανικό σύνολο αποτελεί την πιο εξελιγμένη υλοποίηση των iGET κινητήρων, που μας συστήθηκαν με το Liberty. Η ονομαστική απόδοση είναι 14,75 ίπποι στις 7.750σαλ. και 1,47 kg-m ροπής στις 6.400σαλ., ενώ σημαντικότερο νέο, αποτελεί το σύστημα start /stop, που συμβάλει στην οικονομία καυσίμου και λειτουργεί άψογα, χωρίς υστέρηση στην επανεκκίνηση του μοτέρ. Στο άνοιγμα του γκαζιού, το Medley επιταχύνει βελούδινα. Η ταχύτητα αυξάνει γραμμικά, χωρίς ξεσπάσματα ή δισταγμούς σε οποιαδήποτε περιοχή λειτουργίας, πιστοποιώντας ότι το σύνολο κινητήρα και μετάδοσης του Medley, έχει ρυθμιστεί με γνώμονα την φιλικότητα.
Πολυ καλο..θελω να παρω fortza300 η xmax300 τι προτεινεται εσεις θελω να βλεπω γνωμες