Aποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις για αστική μετακίνηση και με την προσιτή τιμή του, είναι πραγματικά δύσκολο να του αντισταθεί κανείς. Οι γραμμές του scooter είναι σύγχρονες, επενδύοντας περισσότερο στην «ρευστή», παρά στην «αιχμηρή» σχεδιαστική άποψη. Ποιοτικά, δεν παρουσιάζει «εκπτώσεις» σε υλικά κατασκευής, βαφή και συναρμογή, διατηρώντας τα υψηλά standards που μας έχει συνηθίσει η SYM. Στην άνετη σέλα του θα βολευτούν ακόμα και ψηλοί αναβάτες, αφού ο παρεχόμενος για τα πόδια χώρος μέχρι την ποδιά είναι μεγάλος. Το δεύτερο άτομο είναι φυσικά ευπρόσδεκτο: Ανετο τμήμα σέλας, φαρδιά μαρσπιέ – πλατφόρμες και χειρολαβές. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος, ενώ υπάρχει επίσης ευρύχωρο ντουλαπάκι στην ποδιά.
Ο αερόψυκτος διβάλβιδος κινητήρας των 169 κ.εκ. τροφοδοτείται με ψεκασμό και έχει σχεδιασθεί με γνώμονα την αξιοπιστία, την χαμηλή κατανάλωση και την οικονομική συντήρηση. Η ισχύς είναι 12 ίπποι στις 7.500σαλ., η μέγιστη ροπή των 1,2 kg-m, αποδίδεται στις 6.000σαλ. Αυτό που εντυπωσιάζει, είναι η «συμπαγής» αίσθηση που λαμβάνει ως feedback ο οδηγός, με το Symphony να «πατάει» στο δρόμο σαν να ήταν scooter μεγαλύτερου κυβισμού. Οι όποιες υπόνοιες περί βαριάς αίσθησης. που μπορεί να δημιουργηθούν λόγω αυτής της ιδιότητας του Symphony, όμως, διαλύονται μονομιάς με το που αλλάξει κατεύθυνση ή στρίψει κανείς! Το κόψιμο του τιμονιού πρέπει να είναι από τα μεγαλύτερα, και το scooter είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμο να υπακούσει αστραπιαία σε οποιαδήποτε εντολή του δοθεί. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, δεν αποτελεί έκπληξη το ότι το Symphony «καθαρίζει» κυκλοφορία και κίνηση στις πόλεις… για πλάκα.
Πολυ καλο..θελω να παρω fortza300 η xmax300 τι προτεινεται εσεις θελω να βλεπω γνωμες