Το X-Town απευθύνεται σε όσους θέλουν ένα “καθημερινό” και οικονομικό δίτροχο του οποίου η άνεση να μην λειτουργεί εις βάρος των αστικών του υποχρεώσεων. Η σχεδίαση είναι σύγχρονη και εύπεπτη χωρίς να καταφεύγει στο ακραίο για τζάμπα εντυπωσιασμό. Τα υλικά και η βαφή είναι πολύ καλής ποιότητας, ενώ και η συναρμογή των μεγάλων πλαστικών επιφανειών δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα. Εξαιρετική η σέλα με μπόλικο αφρώδες, ενώ το ίδιο άνετο είναι το τμήμα της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη. Κάτω από την αυτήν, μπορεί να φιλοξενήσει ένα Full Face κράνος (XXL!) μαζί με ένα jet ή σπαστό μικρού μεγέθους, έχοντας παράλληλα χώρο και για μικροπράγματα.
Το X-Town αναλαμβάνει να κινήσει ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας που αποδίδει 23 ίππους στις 7.500σαλ. και 2,4 kg-m ροπής στις 6.500σαλ. Στο δρόμο αποτελεί το πλέον... “αμάσητο” GT scooter σε συνθήκες πυκνής κίνησης και μόνο οι διαστάσεις του θα το αποτρέψουν από το να κυνηγήσει ακόμα και παπιά σε πολύ – πολύ στενά περάσματα όταν δεν κουνιέται ρόδα και έχει κολλήσει το σύμπαν. Σε μεγάλες ταχύτητες, το X-Town είναι σταθερό, κάτι που σε συνδυασμό με την πολύ καλή κάλυψη που προσφέρει η ζελατίνα και η ποδιά, σημαίνει ότι λεωφόροι, περαστικές οδοί και γενικά δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας, μπορούν να συμπεριλαμβάνονται στα καθημερινά δρομολόγια του X-Town, χωρίς κανένα πρόβλημα.