To MT-03 δεν έχει την απόλυτη συμπεριφορά sport μοτοσυκλέτας, μπορείς όμως να κινηθείς ταχύτατα χωρίς να θυσιάζεις την άνεση, με ένα συνδυασμό που έχει κάνει επιτυχημένη την σειρά MT. Αιχμηρή και σύγχρονη σχεδίαση με έντονες γωνίες που παραπέμπουν κατευθείαν σε ρομπότ της Ιαπωνικής κουλτούρας και συμβαδίζουν με το DNA της εταιρίας. Η ποιότητα υπερκαλύπτει τα στάνταρ της κατηγορίας. Το MT-03 μπορεί να βασίζεται στο YZF- R3, η θέση οδήγησης όμως διαφέρει όντας πιο άνετη, ώστε να συμβάλλει στην άνεση της καθημερινής μετακίνησης στην πόλη. Το πιο φαρδύ και ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι σε συνδυασμό με τη χαμηλή σέλα (780χιλ), τοποθετούν το σώμα σε όρθια θέση που θα βολέψει (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) όλα τα αναστήματα. Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, βασίζεται επίσης στο R3 και διαθέτει σφυρήλατα έμβολα και ειδικά κατεργασμένες μπιέλες, που σε συνδυασμό με τον ελαφρύ στρόφαλο 180 μοιρών επιτρέπουν το ανεμπόδιστο στροφάρισμα ψηλά.
Έτσι, η μέγιστη απόδοση των 42 ίππων έρχεται στις 10.750σ.α.λ ενώ τα 3 κιλά ροπής εμφανίζονται στις 9.000σ.α.λ., νούμερα που κρίνονται απόλυτα ικανοποιητικά για τα 321 κυβικά και την κατηγορία. Τα 168 κιλά (γεμάτο) αλλά και το σωστό ζύγισμα, προσφέρουν τα μέγιστα στην ευκολία οδήγησης και θα βοηθήσουν ιδιαίτερα τους μικρόσωμους ή νέους αναβάτες στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Ανοίγοντας το γκάζι, οι 42 ίπποι έρχονται πολύ ομαλά χωρίς να τρομάζουν (ακόμα ένα ατού για τους αρχάριους) αλλά αν επιμείνεις οι στροφές θα ανέβουν τάχιστα αγγίζοντας τα κόκκινα και μεταμορφώνοντας το χαρακτήρα του. Αρκεί να έχεις πάνω από 8.000 σ.α.λ και το MT-03 θα κινείται πραγματικά γρήγορα ξεδιπλώνοντας την sport πλευρά που κρύβει με ένα εύηχο ουρλιαχτό από την εξάτμιση. Το πλαίσιο είναι στιβαρό, οι αλλαγές κατεύθυνσης γίνονται με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα για τα δεδομένα της κατηγορίας.