Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
  • Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
  • Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
  • Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
  • Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
  • Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
  • Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
  • Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
  • Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες
  • Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες

Τα scooter 125cc με τις πιο ευρύχωρες σέλες

- Οδηγούνται με Α1 δίπλωμα και είναι η λύση για την κίνηση.
- Μεγάλες και άνετες σέλες για ξεκούραστα χιλιόμετρα.
- Χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη αυτονομία.
- Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Οδηγούνται με Α1 δίπλωμα και είναι η λύση για την κίνηση

Η κίνηση που επικρατεί στις πόλεις έχει πλέον σπρώξει πολλούς ανθρώπους στην κατηγορία των Scooter 125cc. Ειδικά με την εξίσωση διπλωμάτων (που επιτρέπει σε έναν κάτοχο διπλώματος αυτοκινήτου να οδηγήσει οχήματ ατης Α1 κατηγορίας), η "εισροή" νέων αναβατών στον κόσμο του δικύκλου είναι συνεχόμενη. Όμως δεν είναι μόνο αυτοί. Τα Scooter A1 αποτελούν μια πολύ καλή και οικονομική λύση και για τους πιο "κλασσικούς" αναβάτες, που μπορεί να έχουν μια μεγάλη μοτοσυκλέτα για τις εξορμήσεις τους και να χρησιμοποιούν ένα Α1 Scooter για τις καθημερινές τους μετακινήσεις, καθώς και πιο οικονομικά είναι και δεν φθείρουν την μοτοσυκλέτα τους και δεν κολλάνε πουθενά στην κίνηση. Πολύπλευρο πλέον το κοινό της Α1 κατηγορίας λοιπόν, το οποίο πέρα από την οικονομία θέλει και την άνεσή του, ειδικά αν χρησιμοποιεί το όχημα καθημερινά και φυσικά η σέλα είναι το πιο βασικό για την άνετη οδήγηση.

Μεγάλες και άνετες σέλες για ξεκούραστα χιλιόμετρα

Μοντέλο Τιμή Ισχύς Hp / Στροφές Μέση Κατανάλωση Πλάτος σέλας οδηγού Μήκος σέλας οδηγού Πλάτος σέλας Συνεπιβάτη Μήκος σέλας Συνεπιβάτη
YAMAHA X-MAX 125   12,2 2,9 450 490 410 385
ZONTES M 125   14,6 2,7 410 480 265 265
HONDA FORZA 125    14,5 2,1 440 460 445 325
SUZUKI 125 BURGMAN   9 2,7 375 450 375 315

Τα 4 λοιπόν αυτά Scooter της λίστας έχουν τις μεγαλύτερες και πιο ευρύχωρες σέλες, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Moto Τρίτη. H μεθοδολογία που ακολουθείται είναι η μέτρηση του μήκους και του πλάτους στα πιο "φαρδιά" σημεία, τόσο για το μερίδιο του αναβάτη, όσο και του συνεπιβάτη. Το Yamaha X-MAX 125 έρχεται πρώτο όσον αφορά το μήκος της σέλας του οδηγού (490mm), με το Zontes M 125 να ακολουθεί μόλις 10 χιλιοστά πιο πίσω. Το ίδιο συμβαίνει και όσον αφορά το πλάτος, μόνο που εδώ είναι η Honda στη δεύτερη θέση, με το Forza 125. Περνώντας στο μερίδιο του συνεπιβάτη η Yamaha προηγείται στο μήκος, ενώ η Honda κερδίζει στο πλάτος. Αξίζει πάντως να αναφέρουμε ότι οι σέλες και των 4 Scooter έχουν φροντίσει να δώσουν πολύ μεγάλους και άνετους χώρους, τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη και όπως φαίνεται και από τον πίνακα, οι διαφορές είναι μικρές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Χαμηλή κατανάλωση και μεγάλη αυτονομία

Αναφερθήκαμε και στην πρώτη παράγραφο στο κομμάτι της οικονομίας - το οποίο είναι βασικότατο πλεονέκτημα της κατηγορίας Α1. Τα 4 αυτά Scooter παραμένουν σταθερά κάτω από τα 3 λίτρα ανά 100 χλμ. ακόμα και αν τα πιέσεις, ενώ με συντηρητική οδήγηση μπορείς να δεις πολύ χαμηλότερα νούμερα, που πλησιάζουν στα 2 λίτρα ανά 100 χλμ. Αυτό το καταφέρνουν χάρη στους ανεπτυγμένους, προσηλωμένους στην οικονομία κινητήρες τους, τους εξελιγμένους ηλεκτρονικούς ψεκασμούς και σε βοηθήματα όπως το Start Stop. Τα μεγάλα ντεπόζιτά τους τους χαρίζουν αντίστοιχα μεγάλες αυτονομίες, που ξεπερνούν τα 300 χιλιόμετρα, ενώ ακόμα και στο Burgman 125  που έχει το μικρότερο ντεπόζιτο (5,5 λίτρα), η αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 200 χιλιόμετρα!

Μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι

Αλλο ένα σημείο όπου τα Scooter "κερδίζουν" σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες είναι στην ύπαρξη μεγάλων αποθηκευτικών χώρων, κάτι που τα κάνει εξαιρετικά οχήματα πόλης για τις καθημερινές εργασίες. Μπορεί η κατηγορία των 125cc να αποτελείται γενικά από μικρότερα Scooter, όμως τα τελευταία χρόνια οι κατασκευαστές - αφουγκραζόμενοι τις επιθυμίες των καταναλωτών - έχουν αρχίσει να μεριμνούν και στην "μικρή" κατηγορία για τους χώρους. Στη συγκεκριμένη κατηγορία "βασιλιάς" είναι το Yamaha X-MAX 125, με 56 λίτρα αποθηκευτικό χώρο (άνετα 2 Full Face) κάτω από τη σέλα, ενώ ακολουθεί το Honda Forza 125 με 50. Zontes M 125 και Burgman 125 έχουν 24 και 21,5 λίτρα αντίστοιχα, όμως και πάλι μπορούν να φιλοξενήσουν ένα Full Face κράνος, αλλά όχι κάποιο πολύ μεγάλο. 
Όλα τους επίσης έχουν έξτρα αποθηκευτικούς χώρους με ντουλαπάκια στην ποδιά, τα οποία έχουν και θύρες USB για την φόρτιση των συσκευών του αναβάτη. Το Suzuki Burgman 125 επωφελείται επίσης από το επίπεδο πάτωμα, στο οποίο υπάρχουν δύο γάντζοι που μεγαλώνουν τις "κουβαλητικές" του ικανότητες.