Η R310 είναι μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται για την καθημερινή μάχη της αστικής μετακίνησης και μπορεί εύκολα να γίνει η πρώτη μοτοσυκλέτα ενός νέου αναβάτη. Σε αυτά συνεισφέρουν το χαμηλό ύψος της σέλας η οποία απέχει 807 χιλιοστά από το έδαφος και το σωστό εργονομικό τρίγωνο που φέρνει σε ξεκούραστες γωνίες γόνατα και αγκώνες. Ένα ελαφρώς πιο μεγάλο τιμόνι θα έφερνε σε πιο επιθετική streetfighter θέση τον αναβάτη και θα έδινε καλύτερο μοχλό όταν ο ρυθμός ανέβει, αλλά από την άλλη θα ήταν πιο εύκολο η μοτοσυκλέτα να εγκλωβιστεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα, οπότε είναι σωστή η επιλογή της Daytona. Το αφρώδες της σέλας, μάλλον έπεσε θύμα του design, αφού είναι σχετικά λεπτό, βέβαια για να έρθει η κούραση θα πρέπει ο αναβάτης να βγει από τα αστικά σύνορα και να εξερευνήσει νέους τόπους. Σε αντίστοιχο ύφος κινείται και η σέλα του συνεπιβάτη, η οποία είναι μικρή σε μέγεθος και λεπτή, αλλά δένει ιδανικά με το υπόλοιπο σύνολο και «εξαφανίζεται» κολακεύοντας τη σπορ ουρά, από την οποία απουσιάζουν οι χειρολαβές.
Μια πολύ ωραία και χρήσιμη λεπτομέρεια που δεν συναντάμε συχνά είναι οι μανέτες του φρένου και του συμπλέκτη, οι οποίες είναι από αλουμίνιο και μάλιστα ρυθμίζονται. Το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί προσθέτει πόντους στην πρακτικότητα, αφού κάνει εύκολη τη ζωή του αναβάτη και είναι κάτι που συναντάμε σε δίκυκλα πολλαπλάσιας τιμής. Ο εντυπωσιακός εξοπλισμός του R310 συνεχίζεται, καθώς όταν ανάψεις τον εμπρός προβολέα, από το κουμπί που υπάρχει στα δεξιά του τιμονιού, φωτίζονται οι διακόπτες συμπληρώνοντας τη φουτουριστική εμφάνιση. Καθώς δεν υπάρχει παραδοσιακό κλειδί, η τάπα του ρεζερβουάρ και η σέλα, ανοίγουν πατώντας το αντίστοιχο κουμπί. Τέλος, υπάρχει και θύρα USB κρυμμένη πίσω από το αριστερό πλαστικό του φαίρινγκ για τροφοδοσία συσκευών. Τα όργανά του αποτελούνται από μια ψηφιακή οθόνη, που παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, μεταξύ των οποίων και ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο.