Τίποτα δεν έχει αφεθεί στην τύχη στην περίπτωση του R310 με τα υλικά και τα περιφερειακά να εξυπηρετούν συγκεκριμένο σκοπό. Το ατσάλινο πλαίσιο συνδυάζεται με κομμάτια από χυτό αλουμίνιο, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένο και το ψαλίδι με στόχο το χαμηλό συνολικό βάρος. Αποστολή εξετελέσθη επιτυχώς, αφού η ζυγαριά σταματά στα 159 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 15,5 λίτρων. Δοκιμασμένες λύσεις έχουμε στον τομέα των αναρτήσεων με το όμορφο ανεστραμμένο πιρούνι των 37 χιλιοστών να δίνει διαδρομή 110 χιλιοστά στον εμπρός τροχό και να συνεργάζεται με μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω.
Όταν έρθει η ώρα το ταχύμετρο να δείξει μικρότερο νούμερο αναλαμβάνουν δράση ένας δίσκος 260 χιλιοστών εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και ένας 200 χιλιοστών πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Το ABS δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον ούτως ή άλλως υπερπλήρη εξοπλισμό και μάλιστα δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα να το απενεργοποιήσει, αν το επιθυμεί. Οι τροχοί του είναι 17 ιντσών και φορούν ελαστικά της CST διαστάσεων 110/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.