Ποια θα ήταν η πρώτη σας κουβέντα, αν θα βλέπατε την λεπτεπίλεπτη, παράξενα σχηματισμένη σέλα του V310; Αν η απάντηση σας είναι «αυτό θα είναι άβολο», χάσατε πανηγυρικά: Τα cruiser χαρακτηριστικά του μοντέλου συνεχίζονται στην εργονομία της θέσης οδήγησης. Το σχήμα της σέλας λειτουργεί ως bucket κάθισμα αυτοκινήτου, αφού «αγκαλιάζει» το σώμα του αναβάτη προσφέροντας πολύ καλή στήριξη. Το φαινομενικά λεπτό γέμισμά της κάνει εξαιρετική δουλειά στην άνεση, αφού θα σας κρατήσει ξεκούραστους ακόμη και σε εκδρομές ή ταξίδια. Φυσικά στις συντομότερες εντός πόλης διαδρομές, τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα. Ο συνεπιβάτης, ωστόσο, θα πρέπει να είναι μικρόσωμος και ελαφρύς για να αισθανθεί άνετα στην πίσω σέλα, που παρέχει μικρότερο διαθέσιμο χώρο και είναι λεπτότερη (μεγάλο plus αποτελεί το μαξιλαράκι πλάτης). Τα μαρσπιέ του αναβάτη ρυθμίζονται σε 3 θέσεις, ενώ οι μανέτες μπορούν επίσης να προσαρμοστούν.
Στην θέση οδήγησης, οι διακόπτες του V310 είναι πολυάριθμοι, παρόμοιοι με αυτούς των R, X και T μοντέλων και σίγουρα θέλουν μια «δεύτερη ματιά» για να τους συνηθίσετε τον πρώτο καιρό. Μεγάλο τους ατού, ότι είναι φωτιζόμενοι, ένα μοναδικό στοιχείο για την κατηγορία της V310. Μπροστά στον αναβάτη δεσπόζει μια TFT οθόνη –η μόνη στα μοντέλα της σειράς 310 της Daytona- που απεικονίζει τις ενδείξεις. Οι επιλογές που παρέχει είναι πολλές και, μεταξύ άλλων, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 διατάξεις απεικόνισης των ενδείξεων ανάλογα με τα γούστα του. Στην αριστερή πλευρά, πίσω από το τιμόνι, υπάρχει διπλή θύρα παροχής ρεύματος USB, που θα χρησιμεύσει για την φόρτιση των συσκευών σας. Τέλος, να αναφέρουμε ότι το V310 κάνει χρήση ενός συστήματος ενεργοποίησης χωρίς κλειδί (full keyless), με το άνοιγμα της σέλας και του ρεζερβουάρ να γίνονται επίσης ηλεκτρονικά.
Κινεζιά...
Ξερνάω