Καλή η πληροφόρηση από το πιρούνι που εμπνέει εμπιστοσύνη. Περιμέναμε περισσότερα από το φρένο, στον τομέα της αίσθησης.

Εντυπωσιακό ψαλίδι που προκαλεί δέος. Το πίσω φρένο είναι άριστο.

Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα

Το πλαίσιο του V310 είναι μια ατσάλινη σωληνωτή κατασκευή, κλειστού τύπου και φέρει ενισχύσεις στα πλαϊνά τμήματα. Η κατασκευή είναι επιμελώς κρυμμένη κάτω από το στυλ του V310, σε αντίθεση με το ψαλίδι και το πιρούνι τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο και στην εμφάνιση του μοντέλου. Το αλουμινένιο ψαλίδι είναι ιδιαίτερα μακρύ και με χαρακτηριστικό σχέδιο, ενώ συνδέεται με δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται στην προφόρτιση. Το πιρούνι, που δεν ρυθμίζεται, είναι ανεστραμμένο διαμέτρου 37 χιλιοστών. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το V310 έχει στον βασικό εξοπλισμό, προστατευτικά μανιτάρια πλαισίου εκατέρωθεν. Στα φρένα, συναντάμε δύο δίσκους των 300 και 230 χιλιοστών εμπρός και πίσω, τους οποίους σφίγγουν οι δαγκάνες των δυο και ενός εμβόλων αντίστοιχα. Το ABS του μοντέλου προέρχεται από την Bosch και είναι το σύστημα 9.1: Λειτουργεί σε δύο κανάλια εμπρός και πίσω, ενώ μάλιστα έχει την δυνατότητα να απενεργοποιηθεί. Στην πέδηση, μετρήσαμε απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα, στα 50,4 μέτρα.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA