Αρκεί το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη και η πίεση του πράσινου πλήκτρου με το «P», ώστε το X-1 να ενεργοποιήσει τα ηλεκτρονικά του και να είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στο δρόμο. Η πλούσια διαθέσιμη ροπή του ηλεκτροκινητήρα της Bosch αλλά κυρίως, η αμεσότητα της απόδοσης της, γίνονται αισθητές με το πρώτο άνοιγμα του γκαζιού, καθώς το X-1 επιταχύνει αβίαστα από στάση. Η ισχυρή ροπή εκκίνησης είναι διαθέσιμη σε όλους τους χάρτες ισχύος, κάτι πολύ θετικό αφού δεν στερεί πολύτιμα αμπέρ από το μοτέρ, αν είστε «δικάβαλο» ή φορτωμένοι και πάντα μια σβέλτη εκκίνηση από στάση είναι επιθυμητή. Στο δρόμο, το X-1 έχει παρουσιάζει καλή ποιότητα κύλισης, καθώς οποιοσδήποτε θόρυβος ή κραδασμός από το μοτέρ απουσιάζουν, ενώ η σταθερότητα του στην ευθεία είναι απόλυτα ικανοποιητική. Στις αλλαγές κατεύθυνσης, η αίσθηση που αποκομίζει ο αναβάτης κατά τους ελιγμούς είναι ελαφριά με το X-1 να υπακούει αμέσως στο τιμόνι. Η αίσθηση πρόσφυσης του στην στροφή ικανοποιεί σε κάθε περίπτωση προσφέροντας στον αναβάτη αυξημένη σιγουριά, όταν θα κληθεί να διασχίσει τα έντονα μποτιλιαρίσματα των πόλεων. Σε περίπτωση, μάλιστα, που απαιτηθεί έντονος χειρισμός κοντά στην τελική του μοντέλου, δεν θα εμφανιστούν ταλαντώσεις που θα το αποσταθεροποιήσουν.
Οι αναρτήσεις του X-1 είναι αρκετά σκληρές όσον αφορά τις ρυθμίσεις τους, πράγμα που συμβάλλει στην στιβαρή αίσθηση του μοντέλου στο δρόμο. Αυτό βέβαια έχει έναν αντίκτυπο στην απορρόφηση των κακοτεχνιών που, στην προκειμένη περίπτωση, γίνονται αισθητές από τον αναβάτη κυρίως αν είναι έντονες. Η μαλακή σέλα έρχεται εδώ να βοηθήσει την κατάσταση απορροφώντας αρκετές από τις δυνάμεις που ασκούν οι λακούβες και τα σαμαράκια, πριν φτάσουν στον αναβάτη. Τα φρένα του μοντέλου αποτέλεσαν ένα από τα δυνατά του σημεία κατά την διάρκεια της δοκιμής μας. Οι δύο δίσκοι προσφέρουν μεγάλη ισχύ ακινητοποίησης, ενώ η αίσθηση στις μανέτες είναι παραπάνω από ικανοποιητική, για τα δεδομένα της κατηγορίας. Με λίγη μόνο προσαρμογή στα χαρακτηριστικά απόκρισης των δύο δαγκανών, ο αναβάτης μπορεί να εξάγει μεγάλες δυνάμεις πέδησης, που οδηγούν σε γρήγορες ακινητοποιήσεις του X-1 χωρίς παρατράγουδα. Εν ολίγοις, το scooter οδηγείται με ευκολία και αίσθηση ασφάλειας, από αναβάτες κάθε επιπέδου χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις: Στην τελική, αυτό είναι και το κύριο χαρακτηριστικό, ενός αστικού οχήματος.