Νέα εμφάνιση, διαφορετικές ενδείξεις για τον πίνακα οργάνων. Τα βασικά είναι όλα εδώ, υπάρχουν και κάποιες απουσίες όπως η στιγμιαία κατανάλωση.

Το ντουλαπάκι στην ποδιά είναι αρκετά βαθύ και χωρά εύκολα ένα κινητό, ενώ έχει και παροχή ρεύματος. Ωστόσο, δεν κλειδώνει.

Η σέλα λειτουργεί άψογα όσον αφορά την παρεχόμενη άνεση στους επιβαίνοντες.

Ένα κράνος και αρκετά πράγματα ακόμη μπαίνουν κάτω από την σέλα. Προσέξτε το γατζάκι στο εμπρός της μέρος, για φιλοξενία ακόμη ενός κράνους.

Ανεση-εργονομία

H θέση οδήγησης του PCX 125 παρουσιάζεται σαν να είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα σου. Η σέλα, που είναι κατά 4 χιλιοστά ψηλότερη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, είναι ενδιάμεσης σκληρότητας και φέρει επαρκή επιφάνεια καθίσματος και πολύ σωστή σχεδίαση του υποστηρίγματος μέσης, για τον αναβάτη. Για τον συνεπιβάτη, αν και η επιφάνειά της σέλας είναι μικρότερη, η άνεση της πίσω θέσης δεν μειώνεται και τονίζεται από την ορθή εργονομία μαρσπιέ, χειρολαβών και απόστασης από τον αναβάτη. Το χαρακτηριστικό στα PCX τιμόνι είναι αρκετά πλατύ, χαμηλά τοποθετημένο και δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς μοτοσυκλετάκι παρέχοντας τον απόλυτο έλεγχο. Μπροστά του, ο αναβάτης έχει έναν νέο πίνακα οργάνων, πλήρως ψηφιακό με ενδείξεις που θυμίζουν το CB1000R. Πέραν του μεγάλου κοντέρ, συναντάμε ένδειξη μέσης κατανάλωσης, ρολόι στάθμης καυσίμου και μερικό χιλιομετρητή, όχι όμως και κάτι παραπάνω όπως π.χ. θερμοκρασία περιβάλλοντος ή στιγμιαία κατανάλωση. Στην αριστερή πλευρά της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι με παροχή ρεύματος USB–χωρίς δυνατότητα κλειδώματος, ωστόσο- ενώ κάτω από την σέλα, χωρά ένα κράνος Full face και διάφορα ακόμα αντικείμενα. Θετική εντύπωση μας προξένησε το αυτόματο σφράγισμα με κλείστρο, του κεντρικού διακόπτη, όταν ο αναβάτης κλειδώσει το scooter και αφαιρέσει το κλειδί.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ