Ο 19άρης τροχός τυλίγεται από flat track ελαστικά της Dunlop. Δυνατό δάγκωμα προσφέρουν οι τετραπίστονες της Brembo.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Το νέο FTR 1200 δομείται γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ένα αλουμινένιο υποπλαίσιο, τα οποία φροντίζουν για τη διατήρηση της απαιτούμενης ακαμψίας και σταθερότητας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Το σετ των αναρτήσεων αποτελείται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών που δεν δέχεται ρυθμίσεις και ένα μονό αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς. Αμφότερα έχουν διαδρομή 150 χιλιοστών. Το σύστημα πέδησης είναι αρκετά ισχυρό, κάτι που επιβεβαίωσαν και οι μετρήσεις όπου το FTR 1200 χρειάστηκε 39,6 μέτρα για το 100-0. Πρωταγωνιστές είναι οι δύο ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων M4.32 της Brembo με τους δίσκους 320 χιλιοστών μπροστά και η διπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας με τον δίσκο των 265 χιλιοστών πίσω. Το δικάναλο σύστημα ABS αποτρέπει ενοχλητικά γλιστρήματα κατά την πέδηση αλλά δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί (στη βασική έκδοση). Τα flat-τράδικα ελαστικά DT3-R Radial  είναι ειδικά σχεδιασμένα από την Dunlop και τυλίγονται γύρω από τους τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω, με διαστάσεις 120/70 και 150/7Α0 αντίστοιχα. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ