Οι εν γένει σπορτίβικες καταβολές του Xciting, δεν αναιρούν τις ιδιότητες που πρεσβεύει, αποτελώντας ένα άνετο scooter που θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο στις καθημερινές σου διεργασίες. Ας ξεκινήσουμε από τη σέλα, η οποία είναι ναι μεν δύο επιπέδων, αλλά ο συνεπιβάτης κάθεται σχεδόν στην ίδια ευθεία με τον οδηγό, ώστε να μην επηρεάζει την κατανομή του scooter στις στροφές. Το ενδιάμεσο μαξιλαράκι που υποστηρίζει τη μέση του αναβάτη, δεν είναι ρυθμιζόμενο, αλλά αυτός θα νιώσει ότι κουμπώνει στην ευρύχωρη περιοχή που του αναλογεί. Το ύψος της σελάς από το έδαφος χαμήλωσε, από τα 815 στα 805 χιλιοστά, σε σχέση με τον προκάτοχο και σε συνάρτηση με το πλούσιο αφρώδες, διαμορφώνουν συνθήκες άνετης πολύωρης φιλοξενίας και εύκολης πρόσβασης στο έδαφος αλλά και στο πέρασμα των ποδιών ανάμεσα από το φαρδύ τούνελ, δύο καίρια σημεία που εκτοξεύουν την χρηστικότητα στην καθημερινή χρήση.
Στον φωτιζόμενο αποθηκευτικό χώρο των 42 λίτρων κάτω από τη σέλα, χωρούν με άνεση ένα full face κράνος και αρκετά μικροαντικείμενα, ενώ τα δύο ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς, παρέχουν επιπλέον χώρο, αλλά και θύρα USB 12 Volt για την φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Το σημαντικό νέο είναι ότι κλειδώνουν ηλεκτρομαγνητικά, όταν γυρίσεις το κλειδί της μίζας στη θέση lock. Το S400 διαθέτει premium χαρακτηριστικά που κάνουν εύκολη τη ζωή του αναβάτη. Η ζελατίνα ρυθμίζεται σε 5 προκαθορισμένες θέσεις, απλώς με το πάτημα ενός κουμπιού στη βάση στήριξης και την ταυτόχρονη χρήση των χεριών.
Οι ποιοτικοί διακόπτες έρχονται απευθείας από το ΑΚ. Στο αριστερό χειριστήριο, εκτός των φώτων, της κόρνας και του kill switch, βρίσκεται ένας διακόπτης για το ηλεκτρομαγνητικό άνοιγμα της σέλας, το παραδοσιακό άνοιγμα από το κλειδί συνεχίζει να υφίσταται, και από το δεξί χειριστήριο διαχειρίζεσαι τις επιμέρους λειτουργίες του πίνακα οργάνων. Η τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα διασύνδεσης με smartphone, Noodoe, κάνει και εδώ την εμφάνισή της, με απίστευτα πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης, αλλά έχοντας μια επιπλέον σημαντική προσθήκη. Αυτή του πλοηγού GPS, ο οποίος είναι ειδικά σχεδιασμένος για δίκυκλα, χρησιμοποιεί δωρεάν του χάρτες της Tom Tom και δουλεύει άψογα, χωρίς να μπερδεύει τον οδηγό. Το βελάκι στο κέντρο της οθόνης, δείχνει την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσεις, ενώ δεξιά και αριστερά, αναγράφονται οι εναπομένουσες διασταυρώσεις, αλλά και τα υπολειπόμενα μέτρα, μέχρι την επόμενη αλλαγή κατεύθυνσης. Τέλος, το πρακτικό χειρόφρενο, βοηθάει σε σύντομες στάσεις, αλλά και στην στάθμευση, ενώ οι καθρέπτες εκτός από λειτουργικοί είναι και πανέμορφοι.
Ευχάριστη εργονομική νότα στην σέλα δύο επιπέδων, το μαξιλαράκι μέσης για τον αναβάτη.
Νομίζω ότι όλα θα αλλάξουν με την έλευση του maxsym 400 E5. Όμορφο, δυνατό και πάνω από όλα οικονομικό σε κατανάλωση. Βάζει πλώρη για πρωτιά στα 400άρια.
Όποιος το έχει οδηγήσει ξέρει ότι είναι το καλύτερο και πιο ισχυρό 400αρι.Το x max 400 εχει32,86hp. Τo bev 350 προσέξτε euro3 είναι πιο γρήγορο. Αυτά με πραγματικά ανοίγματα Χωρις αβανταδορικες πληροφορίες. Τα BMW δεν έχουν κινητήρα kymko αλλά κινητήρες της κινεζικής Loncin. Εξαιτίας του euro 5 σίγουρα το xciting 400 θα χάσει δύναμη.Ολες οι εταιρίες αυξάνουν κυβισμό για να είναι αποδέκτες οι επιδόσεις. Δείτε bev350 euro3 30,2hp από 33,3hp το euro3. Γιαυτό πάει στο bev 400αρι euro5. Γιαυτό η honda στο sh 350 κλπ.Σε όλες τις μηχανές αυτό συμβαίνει. Ανεβάζουν κυβικά. Τα στραγκαλιζουν σιγά σιγά λόγω προδιαγραφών euro. Τώρα κάποιες εταιρείες έκαναν την προηγούμενη δεκαετία προσπάθεια να βγάλουν εξελιγμένους κινητήρες. Δύο ξεχώρισαν. Η piaggio με το bev 350 (του οποίου ο κινητήρας πωλείται από την αντιπροσωπεία 6.350€,οποιος θέλει μπορεί να το ψάξει) ποιο ακριβά από το να πάρεις καινούργιο. Για να τον αλλάξεις πρέπει να πάει ο κινητήρας στα κεντρικά να δουν τι έπαθε. 6 χρόνια έκανε μελετες. Εκτός από ένα μοτέρ μου είπαν (αστοχία υλικού της αντλίας λαδιου) ποτέ δεν έχει ανοιχτεί κινητήρας. Δεν επισκευαστηκε, μπήκε επάνω αμέσως καινούργιος. Ο άλλος στάλθηκε Ιταλία. Έχει ξηρό Κάρτερ εξου και οι επιδόσεις για την κατηγορία του. Αυτόν τώρα τον έκαναν 400cc.Τωρα η kymko με τους g5 κινητήρες με τριγωνικό στρόφαλο κατάφερε αυτό που και άλλοι θα ήθελαν. Πρώην κάτοχος του πρώτου gti 300 έχω να πω ότι το 2012 που μου έκλεψαν το tmax500 δεν πίστευα ότι δεν θα μου ελειπαν οι επιδόσεις, και μιλάω με ειλικρίνεια. Τελος θέλω να πω ότι πλέον πολύ δύσκολα χαλάει στα καινούργια ένας κινητήρας λόγω προδιαγραφών και χλμ όπου πρέπει να γίνονται οι δοκιμές.Σαν επίλογο έχω να πω:Όλα τα μηχανάκια είναι καλά και καλύτερο αυτό που αρέσει στον καθένα ξεχωριστά. Χαιρετώ.Μια φωτογραφία από τα παλιά.
Λοιπόν ως πρωην κάτοχος x-max 400 '18, beverly 350 '16, beverly 300 και πολλών άλλων μηχανων μεχρι και 1000cc έχω να πω τα εξής:
Το έχω εδω και ένα μήνα, και θα κάνω σύγκριση κυρίως με x-max 400. Το x-citing έχει ανώτερη οδηγική συμπεριφορά,πολυυυ καλύτερα φρένα σε αίσθηση και απόδοση καλύτερο ζύγισμα με λίγα λόγια το νιωθεις στον δρόμο και δεν είναι βάρκα είναι όσο σφιχτό χρειάζεται. Από γκάζι τα 150 για πλάκα πάντα και παντού. Με 52 λίτρα βαλίτσα πίσω αρχίζει ψιλοκουνήματα μετά τα 125-130 με ένα άτομο με δυο κανένα πρόβλημα. Τεράστια διαφορά από το x-max στο σύνολο του. Τα μείον ο μικρός σχετικά χώρος κάτω από την σέλα και η απουσία traction που εμένα προσωπικά δεν μου κάνει για τόσο πρόβλημα, επίσης μικρά ντουλαπακια. Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο κόψιμο τιμονιού αλλά οκ. Πιο έυχρηστο από το yamaha στην πόλη. Σε ανοιχτό δρόμο όπως είπα βράχος για την κατηγορία του. Σε στροφιλίκια μετα τα πρώτα χιλιόμετρα το πας τάπα χωρίς να νιώθεις ανασφάλεια...με λιγα λόγια παρτε το με κλειστά μάτια ειδικά στα 6000 χιλιάρικα που το έχει προσφορά η kymco είναι τζάμπα...για το δε noodoe ουτε λόγος πααααρα πολύ χρήσιμο και εύκολο. Α και ρυθμιζόμενη ζελατίνα με μια μικρη υποπίεση στην πάνω θέση.
Ο φίλος ο Δημήτρης μιλάει για την ανωτερότητα των Ιαπώνων ότι είναι ένα βήμα μπροστά αλλά δεν μας είπε τι θα προτιμούσε καλύτερα τις φρενούκλες του xciting 400 ή τα ανύπαρκτα φρένα τοy x-max300 χωρίς ρυθμιζόμενες μανέτες !! Έβαλαν οι Ιάπωνες το 019 traction την στιγμή που οι Ιταλοί το έχουν πάνω από 10ετία στις μηχανές τους !!Άσε που πρωτοπόρος στα σκούτερ ήταν η piaggio !! Σιγά τα πολλά άλογα που χρειάzονται και traction control στην κατηγορία αυτή !!Σημαντικότερα είναι τα φρένα, ΑΒS, λάστιχα ρυθμιζόμενες μανέτες !!Πληρώνεις ένα Ιαπωνέζικο 300άρι σκούτερ γύρω στα 6200 και δεν έχει σωστά φρένα ούτε ρυθμιζόμενες μανέτες το traction μας μάρανε!!
Έχω το 400αρι του 2014. Μαμά ήταν ψιλό άδειο χαμηλά, μετά τα 70 σούπερ.. Έβαλα 15γρ μπίλιες κ έγινε πύραυλος παντού. Αλλά τα κρατήματα του δεν μ αρέσουν.. Πολύ σταθερό μεν στα πολλα, αλλά με 1570 μεταξόνιο δεν στρίβεις.. Κ πολύ σκληρές αναρτήσεις που δεν βοηθάνε ούτε στο κράτημα.. Το μπροστινό όλο διώχνει.. Πολύ αξιόπιστο πάντως 3 χρόνια τώρα.. Traction control δεν χρειάζεται, έλεος 😎θ
Είναι κάτοχος του 400i του 2014 και είχα σκοπό να πάρω το 400 S. Πήγα για test drive. Ωραίο design, επιθετικό, αλλά αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι ο κινητήρας παρόλο που δηλώνουν ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή μου φάνηκε πιο αργός και κοιμισμένος από το δικό μου. Το περίμενα πιο δυνατό.
Παιδιά λέμε για πύραυλο και το εννοούμε αν δε το έχεις καβαλήσει δεν έχεις άποψη ο φίλος μας ποιο πάνω που λέει για μοντέλο του 2019 χωρίς traction control έχει ωμός νέο κινητήρα με 36 άλογα δηλ 5 πιο πάνω από των ανταγωνισμό έχει τετραπιστονες δαγκάνεςεμπρός με 260χιλ δίσκους και 14 τροχό πισω οχι13 που είχαν μια δεκαετία πρίν τα σκούτερ βασικα πραγματα.τωρα έχει ντουλαπακια ηλεκτρομαγνιτικα αλλά πάλι θα μας πει ο φιλος δεν έχουν επενδύσει δερμάτινη,θα του πω δεν πειράζει είναι πύραυλος!!!!
Παιδιά να λέτε και τις τιμές από κάποια βασικά ανταλλακτικά πχ ο ιμάντας από το συγκεκριμένο σκούτερ έχει 184€ μόνο η αγορά!
Γενικά το after sales της kymco πάσχει σε αντίκτυπο των πωλήσεων που βρίσκονται στα τάρταρα!!!
Πιστέψτε με καλό θα τους κάνετε!!!
Νομίζω ότι όλα θα αλλάξουν με την έλευση του maxsym 400 E5. Όμορφο, δυνατό και πάνω από όλα οικονομικό σε κατανάλωση. Βάζει πλώρη για πρωτιά στα 400άρια.
Όποιος το έχει οδηγήσει ξέρει ότι είναι το καλύτερο και πιο ισχυρό 400αρι.Το x max 400 εχει32,86hp. Τo bev 350 προσέξτε euro3 είναι πιο γρήγορο. Αυτά με πραγματικά ανοίγματα Χωρις αβανταδορικες πληροφορίες. Τα BMW δεν έχουν κινητήρα kymko αλλά κινητήρες της κινεζικής Loncin. Εξαιτίας του euro 5 σίγουρα το xciting 400 θα χάσει δύναμη.Ολες οι εταιρίες αυξάνουν κυβισμό για να είναι αποδέκτες οι επιδόσεις. Δείτε bev350 euro3 30,2hp από 33,3hp το euro3. Γιαυτό πάει στο bev 400αρι euro5. Γιαυτό η honda στο sh 350 κλπ.Σε όλες τις μηχανές αυτό συμβαίνει. Ανεβάζουν κυβικά. Τα στραγκαλιζουν σιγά σιγά λόγω προδιαγραφών euro. Τώρα κάποιες εταιρείες έκαναν την προηγούμενη δεκαετία προσπάθεια να βγάλουν εξελιγμένους κινητήρες. Δύο ξεχώρισαν. Η piaggio με το bev 350 (του οποίου ο κινητήρας πωλείται από την αντιπροσωπεία 6.350€,οποιος θέλει μπορεί να το ψάξει) ποιο ακριβά από το να πάρεις καινούργιο. Για να τον αλλάξεις πρέπει να πάει ο κινητήρας στα κεντρικά να δουν τι έπαθε. 6 χρόνια έκανε μελετες. Εκτός από ένα μοτέρ μου είπαν (αστοχία υλικού της αντλίας λαδιου) ποτέ δεν έχει ανοιχτεί κινητήρας. Δεν επισκευαστηκε, μπήκε επάνω αμέσως καινούργιος. Ο άλλος στάλθηκε Ιταλία. Έχει ξηρό Κάρτερ εξου και οι επιδόσεις για την κατηγορία του. Αυτόν τώρα τον έκαναν 400cc.Τωρα η kymko με τους g5 κινητήρες με τριγωνικό στρόφαλο κατάφερε αυτό που και άλλοι θα ήθελαν. Πρώην κάτοχος του πρώτου gti 300 έχω να πω ότι το 2012 που μου έκλεψαν το tmax500 δεν πίστευα ότι δεν θα μου ελειπαν οι επιδόσεις, και μιλάω με ειλικρίνεια. Τελος θέλω να πω ότι πλέον πολύ δύσκολα χαλάει στα καινούργια ένας κινητήρας λόγω προδιαγραφών και χλμ όπου πρέπει να γίνονται οι δοκιμές.Σαν επίλογο έχω να πω:Όλα τα μηχανάκια είναι καλά και καλύτερο αυτό που αρέσει στον καθένα ξεχωριστά. Χαιρετώ.Μια φωτογραφία από τα παλιά.
Το Bmw που σχολιάστηκε ότι είναι το καλύτερο 400 ,το κινητήρα της kymco φοράει, είναι γνωστό, χαχαχαχα
Το καλυτερο 400 αυτη την στιγμη ειναι το BMW,μακραν
καλά και το bmw 400x έχει 6,590.....πηγαίνετε πάρτε KYMCO !!
Λοιπόν ως πρωην κάτοχος x-max 400 '18, beverly 350 '16, beverly 300 και πολλών άλλων μηχανων μεχρι και 1000cc έχω να πω τα εξής: Το έχω εδω και ένα μήνα, και θα κάνω σύγκριση κυρίως με x-max 400. Το x-citing έχει ανώτερη οδηγική συμπεριφορά,πολυυυ καλύτερα φρένα σε αίσθηση και απόδοση καλύτερο ζύγισμα με λίγα λόγια το νιωθεις στον δρόμο και δεν είναι βάρκα είναι όσο σφιχτό χρειάζεται. Από γκάζι τα 150 για πλάκα πάντα και παντού. Με 52 λίτρα βαλίτσα πίσω αρχίζει ψιλοκουνήματα μετά τα 125-130 με ένα άτομο με δυο κανένα πρόβλημα. Τεράστια διαφορά από το x-max στο σύνολο του. Τα μείον ο μικρός σχετικά χώρος κάτω από την σέλα και η απουσία traction που εμένα προσωπικά δεν μου κάνει για τόσο πρόβλημα, επίσης μικρά ντουλαπακια. Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο κόψιμο τιμονιού αλλά οκ. Πιο έυχρηστο από το yamaha στην πόλη. Σε ανοιχτό δρόμο όπως είπα βράχος για την κατηγορία του. Σε στροφιλίκια μετα τα πρώτα χιλιόμετρα το πας τάπα χωρίς να νιώθεις ανασφάλεια...με λιγα λόγια παρτε το με κλειστά μάτια ειδικά στα 6000 χιλιάρικα που το έχει προσφορά η kymco είναι τζάμπα...για το δε noodoe ουτε λόγος πααααρα πολύ χρήσιμο και εύκολο. Α και ρυθμιζόμενη ζελατίνα με μια μικρη υποπίεση στην πάνω θέση.
Ο φίλος ο Δημήτρης μιλάει για την ανωτερότητα των Ιαπώνων ότι είναι ένα βήμα μπροστά αλλά δεν μας είπε τι θα προτιμούσε καλύτερα τις φρενούκλες του xciting 400 ή τα ανύπαρκτα φρένα τοy x-max300 χωρίς ρυθμιζόμενες μανέτες !! Έβαλαν οι Ιάπωνες το 019 traction την στιγμή που οι Ιταλοί το έχουν πάνω από 10ετία στις μηχανές τους !!Άσε που πρωτοπόρος στα σκούτερ ήταν η piaggio !! Σιγά τα πολλά άλογα που χρειάzονται και traction control στην κατηγορία αυτή !!Σημαντικότερα είναι τα φρένα, ΑΒS, λάστιχα ρυθμιζόμενες μανέτες !!Πληρώνεις ένα Ιαπωνέζικο 300άρι σκούτερ γύρω στα 6200 και δεν έχει σωστά φρένα ούτε ρυθμιζόμενες μανέτες το traction μας μάρανε!!
Έχω το 400αρι του 2014. Μαμά ήταν ψιλό άδειο χαμηλά, μετά τα 70 σούπερ.. Έβαλα 15γρ μπίλιες κ έγινε πύραυλος παντού. Αλλά τα κρατήματα του δεν μ αρέσουν.. Πολύ σταθερό μεν στα πολλα, αλλά με 1570 μεταξόνιο δεν στρίβεις.. Κ πολύ σκληρές αναρτήσεις που δεν βοηθάνε ούτε στο κράτημα.. Το μπροστινό όλο διώχνει.. Πολύ αξιόπιστο πάντως 3 χρόνια τώρα.. Traction control δεν χρειάζεται, έλεος 😎θ
Πλέον είναι ξεκάθαρο το γιατί οι Ιάπωνες θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά, λέγεται "ηλεκτρονικά βοηθήματα" βλ.traction control!
Είναι κάτοχος του 400i του 2014 και είχα σκοπό να πάρω το 400 S. Πήγα για test drive. Ωραίο design, επιθετικό, αλλά αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι ο κινητήρας παρόλο που δηλώνουν ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή μου φάνηκε πιο αργός και κοιμισμένος από το δικό μου. Το περίμενα πιο δυνατό.
Παιδιά λέμε για πύραυλο και το εννοούμε αν δε το έχεις καβαλήσει δεν έχεις άποψη ο φίλος μας ποιο πάνω που λέει για μοντέλο του 2019 χωρίς traction control έχει ωμός νέο κινητήρα με 36 άλογα δηλ 5 πιο πάνω από των ανταγωνισμό έχει τετραπιστονες δαγκάνεςεμπρός με 260χιλ δίσκους και 14 τροχό πισω οχι13 που είχαν μια δεκαετία πρίν τα σκούτερ βασικα πραγματα.τωρα έχει ντουλαπακια ηλεκτρομαγνιτικα αλλά πάλι θα μας πει ο φιλος δεν έχουν επενδύσει δερμάτινη,θα του πω δεν πειράζει είναι πύραυλος!!!!
Παιδιά να λέτε και τις τιμές από κάποια βασικά ανταλλακτικά πχ ο ιμάντας από το συγκεκριμένο σκούτερ έχει 184€ μόνο η αγορά! Γενικά το after sales της kymco πάσχει σε αντίκτυπο των πωλήσεων που βρίσκονται στα τάρταρα!!! Πιστέψτε με καλό θα τους κάνετε!!!
Παιδιά...τι πύραυλος λέτε και άλλα σχετικά....το 2019 και mega scooter χωρίς traction control είσαι εκτός ανταγωνισμού !