Αρκετά δυνατό το πακέτο πέδησης με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτα.

Αρκετά δυνατό το πακέτο πέδησης με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτα.

Αρκετά δυνατό το πακέτο πέδησης με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτα.

Αρκετά δυνατό το πακέτο πέδησης με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτα.

  • Αρκετά δυνατό το πακέτο πέδησης με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτα.
  • Αρκετά δυνατό το πακέτο πέδησης με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτα.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Ένας ισχυρός κινητήρας απαιτεί αντίστοιχα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, ώστε να  αξιοποιήσει την ισχύ του στο έπακρο. Η KYMCO επανασχεδίασε το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με στόχο την αυξημένη ακαμψία και σταθερότητα. Το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο στα 1570 χιλιοστά, όμως νέες είναι οι βάσεις του κινητήρα, ενώ το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι,  δένει με διπλές γέφυρες και έχει διαδρομή 110 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις και διαδρομή 107 χιλιοστών, έχουν αναλάβει το έργο της απόσβεσης.  

Στον τομέα της πέδησης, το νέο S400 συνεχίζει το εξαιρετικό έργο του προκατόχου του. Δύο δισκόφρενα 260 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα, με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch. Οι διαστάσεις του εμπρός τροχού είναι 120/70 με 15άρα ζάντα, ενώ πίσω έχουμε 150/70 με 14άρα ζάντα. 


Αρκετά δυνατό το πακέτο πέδησης με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτα.

Αρκετά δυνατό το πακέτο πέδησης με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτα.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

  • Γιωργος

    Νομίζω ότι όλα θα αλλάξουν με την έλευση του maxsym 400 E5. Όμορφο, δυνατό και πάνω από όλα οικονομικό σε κατανάλωση. Βάζει πλώρη για πρωτιά στα 400άρια.

      1
  • STAMOS

    Όποιος το έχει οδηγήσει ξέρει ότι είναι το καλύτερο και πιο ισχυρό 400αρι.Το x max 400 εχει32,86hp. Τo bev 350 προσέξτε euro3 είναι πιο γρήγορο. Αυτά με πραγματικά ανοίγματα Χωρις αβανταδορικες πληροφορίες. Τα BMW δεν έχουν κινητήρα kymko αλλά κινητήρες της κινεζικής Loncin. Εξαιτίας του euro 5 σίγουρα το xciting 400 θα χάσει δύναμη.Ολες οι εταιρίες αυξάνουν κυβισμό για να είναι αποδέκτες οι επιδόσεις. Δείτε bev350 euro3 30,2hp από 33,3hp το euro3. Γιαυτό πάει στο bev 400αρι euro5. Γιαυτό η honda στο sh 350 κλπ.Σε όλες τις μηχανές αυτό συμβαίνει. Ανεβάζουν κυβικά. Τα στραγκαλιζουν σιγά σιγά λόγω προδιαγραφών euro. Τώρα κάποιες εταιρείες έκαναν την προηγούμενη δεκαετία προσπάθεια να βγάλουν εξελιγμένους κινητήρες. Δύο ξεχώρισαν. Η piaggio με το bev 350 (του οποίου ο κινητήρας πωλείται από την αντιπροσωπεία 6.350€,οποιος θέλει μπορεί να το ψάξει) ποιο ακριβά από το να πάρεις καινούργιο. Για να τον αλλάξεις πρέπει να πάει ο κινητήρας στα κεντρικά να δουν τι έπαθε. 6 χρόνια έκανε μελετες. Εκτός από ένα μοτέρ μου είπαν (αστοχία υλικού της αντλίας λαδιου) ποτέ δεν έχει ανοιχτεί κινητήρας. Δεν επισκευαστηκε, μπήκε επάνω αμέσως καινούργιος. Ο άλλος στάλθηκε Ιταλία. Έχει ξηρό Κάρτερ εξου και οι επιδόσεις για την κατηγορία του. Αυτόν τώρα τον έκαναν 400cc.Τωρα η kymko με τους g5 κινητήρες με τριγωνικό στρόφαλο κατάφερε αυτό που και άλλοι θα ήθελαν. Πρώην κάτοχος του πρώτου gti 300 έχω να πω ότι το 2012 που μου έκλεψαν το tmax500 δεν πίστευα ότι δεν θα μου ελειπαν οι επιδόσεις, και μιλάω με ειλικρίνεια. Τελος θέλω να πω ότι πλέον πολύ δύσκολα χαλάει στα καινούργια ένας κινητήρας λόγω προδιαγραφών και χλμ όπου πρέπει να γίνονται οι δοκιμές.Σαν επίλογο έχω να πω:Όλα τα μηχανάκια είναι καλά και καλύτερο αυτό που αρέσει στον καθένα ξεχωριστά. Χαιρετώ.Μια φωτογραφία από τα παλιά.

      7
  • Δημήτρης

    Το Bmw που σχολιάστηκε ότι είναι το καλύτερο 400 ,το κινητήρα της kymco φοράει, είναι γνωστό, χαχαχαχα

      1
  • ΞΕΝΟΦΩΝ

    Λοιπόν ως πρωην κάτοχος x-max 400 '18, beverly 350 '16, beverly 300 και πολλών άλλων μηχανων μεχρι και 1000cc έχω να πω τα εξής: Το έχω εδω και ένα μήνα, και θα κάνω σύγκριση κυρίως με x-max 400. Το x-citing έχει ανώτερη οδηγική συμπεριφορά,πολυυυ καλύτερα φρένα σε αίσθηση και απόδοση καλύτερο ζύγισμα με λίγα λόγια το νιωθεις στον δρόμο και δεν είναι βάρκα είναι όσο σφιχτό χρειάζεται. Από γκάζι τα 150 για πλάκα πάντα και παντού. Με 52 λίτρα βαλίτσα πίσω αρχίζει ψιλοκουνήματα μετά τα 125-130 με ένα άτομο με δυο κανένα πρόβλημα. Τεράστια διαφορά από το x-max στο σύνολο του. Τα μείον ο μικρός σχετικά χώρος κάτω από την σέλα και η απουσία traction που εμένα προσωπικά δεν μου κάνει για τόσο πρόβλημα, επίσης μικρά ντουλαπακια. Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερο κόψιμο τιμονιού αλλά οκ. Πιο έυχρηστο από το yamaha στην πόλη. Σε ανοιχτό δρόμο όπως είπα βράχος για την κατηγορία του. Σε στροφιλίκια μετα τα πρώτα χιλιόμετρα το πας τάπα χωρίς να νιώθεις ανασφάλεια...με λιγα λόγια παρτε το με κλειστά μάτια ειδικά στα 6000 χιλιάρικα που το έχει προσφορά η kymco είναι τζάμπα...για το δε noodoe ουτε λόγος πααααρα πολύ χρήσιμο και εύκολο. Α και ρυθμιζόμενη ζελατίνα με μια μικρη υποπίεση στην πάνω θέση.

      8
  • xcting 400

    Ο φίλος ο Δημήτρης μιλάει για την ανωτερότητα των Ιαπώνων ότι είναι ένα βήμα μπροστά αλλά δεν μας είπε τι θα προτιμούσε καλύτερα τις φρενούκλες του xciting 400 ή τα ανύπαρκτα φρένα τοy x-max300 χωρίς ρυθμιζόμενες μανέτες !! Έβαλαν οι Ιάπωνες το 019 traction την στιγμή που οι Ιταλοί το έχουν πάνω από 10ετία στις μηχανές τους !!Άσε που πρωτοπόρος στα σκούτερ ήταν η piaggio !! Σιγά τα πολλά άλογα που χρειάzονται και traction control στην κατηγορία αυτή !!Σημαντικότερα είναι τα φρένα, ΑΒS, λάστιχα ρυθμιζόμενες μανέτες !!Πληρώνεις ένα Ιαπωνέζικο 300άρι σκούτερ γύρω στα 6200 και δεν έχει σωστά φρένα ούτε ρυθμιζόμενες μανέτες το traction μας μάρανε!!

      18
  • Αναστασης Ρουκης

    Έχω το 400αρι του 2014. Μαμά ήταν ψιλό άδειο χαμηλά, μετά τα 70 σούπερ.. Έβαλα 15γρ μπίλιες κ έγινε πύραυλος παντού. Αλλά τα κρατήματα του δεν μ αρέσουν.. Πολύ σταθερό μεν στα πολλα, αλλά με 1570 μεταξόνιο δεν στρίβεις.. Κ πολύ σκληρές αναρτήσεις που δεν βοηθάνε ούτε στο κράτημα.. Το μπροστινό όλο διώχνει.. Πολύ αξιόπιστο πάντως 3 χρόνια τώρα.. Traction control δεν χρειάζεται, έλεος 😎θ

      6
  • Δημήτρης

    Πλέον είναι ξεκάθαρο το γιατί οι Ιάπωνες θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά, λέγεται "ηλεκτρονικά βοηθήματα" βλ.traction control!

      3
  • Μιχάλης

    Είναι κάτοχος του 400i του 2014 και είχα σκοπό να πάρω το 400 S. Πήγα για test drive. Ωραίο design, επιθετικό, αλλά αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι ο κινητήρας παρόλο που δηλώνουν ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή μου φάνηκε πιο αργός και κοιμισμένος από το δικό μου. Το περίμενα πιο δυνατό.

      3
  • Γιαννης

    Παιδιά λέμε για πύραυλο και το εννοούμε αν δε το έχεις καβαλήσει δεν έχεις άποψη ο φίλος μας ποιο πάνω που λέει για μοντέλο του 2019 χωρίς traction control έχει ωμός νέο κινητήρα με 36 άλογα δηλ 5 πιο πάνω από των ανταγωνισμό έχει τετραπιστονες δαγκάνεςεμπρός με 260χιλ δίσκους και 14 τροχό πισω οχι13 που είχαν μια δεκαετία πρίν τα σκούτερ βασικα πραγματα.τωρα έχει ντουλαπακια ηλεκτρομαγνιτικα αλλά πάλι θα μας πει ο φιλος δεν έχουν επενδύσει δερμάτινη,θα του πω δεν πειράζει είναι πύραυλος!!!!

      13
  • Καραθανάσης Κωνσταντίνος

    Παιδιά να λέτε και τις τιμές από κάποια βασικά ανταλλακτικά πχ ο ιμάντας από το συγκεκριμένο σκούτερ έχει 184€ μόνο η αγορά! Γενικά το after sales της kymco πάσχει σε αντίκτυπο των πωλήσεων που βρίσκονται στα τάρταρα!!! Πιστέψτε με καλό θα τους κάνετε!!!

      25
  • Δημήτρης

    Παιδιά...τι πύραυλος λέτε και άλλα σχετικά....το 2019 και mega scooter χωρίς traction control είσαι εκτός ανταγωνισμού !

      22