Τεράστια περιθώρια πρόσφυσης υπό οποιεσδήποτε συνθήκες στο δρόμο.

Τεράστια περιθώρια πρόσφυσης υπό οποιεσδήποτε συνθήκες στο δρόμο.

Οδηγώντας

Πριν ξεκινήσεις, ανεβάζεις τον κόκκινο μοχλό που κλειδώνει τις αναρτήσεις κρατώντας το Qooder σταθερό ως προς την κλίση και λύνεις το χειρόφρενο που βρίσκεται στην δεξιά πλευρά της σέλας γυρνώντας ταυτόχρονα το κλειδί αριστερά. Αν αναρωτιέσαι πως θα λύσεις το χειρόφρενο υπό κλίση χωρίς να έχεις το χέρι σου στο φρένο, αρκεί ένα πάτημα στο ποδόφρενο. Όσοι προέρχονται από τον χώρο των δύο τροχών ίσως χρειαστούν μερικά παραπάνω μέτρα για να συνηθίσουν τον όγκο και τον τρόπο που οδηγείται το Qooder. Οι αποσβέσεις των αναρτήσεων είναι αρκετά αργές και στις μικρές ταχύτητες χρειάζεται στρίψιμο με το τιμόνι, κάτι που αρχικά ξενίζει, αλλά όσο τα χλμ ανεβαίνουν η συμπεριφορά του θυμίζει περισσότερο μοτοσυκλέτα. Ωστόσο για να πλαγιάσει, είναι απαραίτητη η συμμετοχή-βοήθεια  από το σώμα του αναβάτη καθώς το κάνει με αργό και σταθερό ρυθμό που σίγουρα βοηθά τους αρχάριους, ειδικά αν μέχρι τώρα οδηγούσαν μόνο αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι στα φανάρια μπορείς να σταματάς (με τις αναρτήσεις ξεκλείδωτες) χωρίς να βάζεις τα πόδια σου κάτω, κάτι που γίνεται ενδιαφέρον ειδικά τις μέρες με έντονη βροχόπτωση.  

Εφόσον λοιπόν διανύσεις μαζί του λίγα χλμ και γνωρίσεις τον ξεχωριστό χαρακτήρα του, θα απολαύσεις την ξεγνοιασιά που χαρίζουν οι 4 τροχοί, αδιαφορώντας για την ποιότητα και την πρόσφυση του δρόμου. Εσύ φτάνεις στον προορισμό σου ατσαλάκωτος αφού το Qooder σου εμπνέει κάθε στιγμή εμπιστοσύνη, με τις ανωμαλίες και τις λακκούβες να περνούν απαρατήρητες ακόμα και υπό κλίση. Η βαριά αίσθηση δεν σε προκαλεί για γρήγορη οδήγηση σε φιδίσιο δρόμο, αλλά αν έχεις ¨ορέξεις¨ αυτό θα αντεπεξέλθει επιτρέποντάς σου ακόμα και να αλλάξεις γραμμή ή να φρενάρεις πάνω στη στροφή, αποδεικνύοντας ότι το σύστημα HTS είναι ικανό για τα πάντα.  Ο όγκος του δεν θα σε απασχολήσει στην κίνηση, πράγμα που σημαίνει ότι η εικόνα ενός  τετράτροχου να πέρνα ανάμεσα από ουρές μπλοκαρισμένων αυτοκίνητων που κυριολεκτικά πήζουν όσο και αν ακούγεται περίεργο, γίνεται μέρος της καθημερινότητας. Ο κινητήρας έχει ζωντάνια χαμηλά (χρήσιμο στο αστικό περιβάλλον), ενώ η βελόνα του κοντέρ μπορεί να ξεπεράσει τα 120 χλμ /ώρα και να φτάσει μέχρι τα 140 όταν οι συνθήκες ευνοούν χωρίς να αισθάνεσαι στιγμή ανασφαλής. Σε αυτό βοηθούν φυσικά και τα φρένα τα οποία παρότι έχουν σπογγώδη αίσθηση είναι δυνατά ώστε να επιβραδύνουν εύκολα το μοντέλο, καθώς οι τέσσερις τροχοί είναι σχεδόν αδύνατο να χάσουν την πρόσφυσή τους αν δεν το επιδιώκεις.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Αντωνης

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ οντως με ..μηδεν πιθανοτητα πτωσης! Ομως : θαπρεπε τουλαχιστον 500cc ( βαρος), και abs για τους... δικου μας δρομους ! Ειστε σιγουροι πως στο μποτιλιαρισμα της Αθηνας σε ελιγμους δεν θα ...βρισκουν οι εμπρος τροχοι τα περιξ αυτοκινητα;;;

     
  • Αντωνης

    Εξαιρετικο οντως και μοναδικο ως προς την ασφαλεια που παρεχει στο να μην..πεφτεις.Ομως: σε ελιγμους στην κινηση μεγαλουπολης οι εμπρος τροχοι σιγουρα δεν περιοριζουν καθως αγγιζουν αυτοκινητα???. Κατα την γνωμη μου η ελλειψη abs στους Ελληνικους δρομους ειναι σημαντικο μειον . Ειναι ακριβως το ιδιο οπως αυτοκινητο χωρις abs.( μειωση κοστους φανταζομαι).Θα επρεπε ναταν με 500cc κινητηρα τουλαχιστον λογω βαρους.Μπραβο παντως!