Το νέο Sym Cruisym 300i F4 ABS

Αιχμηρή σχεδίαση και σπορ συμπεριφορά σε ένα άνετο maxi scooter. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Οδηγώντας: Ομοιογενές σύνολο

Το Cruisym αποτελεί την ζωντανή απόδειξη, ότι η μετακίνηση μπορεί να μετατραπεί σε μια άνετη απολαυστική διαδικασία, που θέλεις να την επαναλαμβάνεις καθημερινά. Αρχοντική η θέση οδήγησης που θυμίζει σαλόνι, καθώς ο κορμός παραμένει σε όρθια ξεκούραστη θέση και το ευρύχωρο πάτωμα διαθέτει αρκετό βάθος. Ο χώρος, που τοποθετεί τα πόδια ο αναβάτης, έχει κλίση 40-45 μοίρες γωνία, για να ενισχύσει τον άνετο τουριστικό χαρακτήρα του scooter.Το ύψος της σέλας στα 760 χιλιοστά επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στο έδαφος και των δύο ποδιών, ακόμα και σε μικρόσωμους αναβάτες. Όλα τα παραπάνω συνηγορούν, ώστε ο αναβάτης να παραμείνει φρέσκος και χαλαρός ακόμα και μετά από πολύωρη παραμονή πάνω στο Cruisym. 

Παρά το μεγάλο μέγεθος του, καταφέρνει να ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα και μόνο σε πολύ στενά περάσματα θα χρειαστεί να ακινητοποιηθεί. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού βοηθάει αρκετά σε επιτόπιους ελιγμούς και μανούβρες. Η σωστή κατανομή και το εξαιρετικό ζύγισμα, έχουν ως αποτέλεσμα να παραμένει ευέλικτο, παρά το συνολικό βάρος των 196 κιλών. Όταν συνηθίσεις τον όγκο του και με δεδομένο το πλήθος ανέσεων που προσφέρει, θα γίνει ο αχώριστος σύντροφος σου σε κάθε είδους μετακίνηση. Η κινητήριος δύναμη, που συμβάλει καθοριστικά στην fun πλευρά του Cruisym, είναι ο αποδοτικός F4, που έχει δώσει τα διαπιστευτήριά του, καθώς τοποθετείται και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας. Ξεκινάει συγκρατημένα και ελεγχόμενα στα πρώτα 20χλμ/ώρα και από εκεί και πάνω διαθέτει αρκετή δύναμη για να προσφέρει ικανοποιητικές επιταχύνσεις και ρεπρίζ. 

Ο κινητήρας δεν μεταφέρει κραδασμούς στον αναβάτη, ενώ διαθέτει εξαιρετική απόκριση, καθώς σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού ΅Άακούει ΅Ά άμεσα. Το πλαίσιο είναι άκαμπτο και δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να διαχειριστεί μεγαλύτερη ιπποδύναμη από αυτή που διαθέτει το Cruisym. Το τουριστικό scooter της Sym καταπίνει κάθε είδους ανωμαλία του οδοστρώματος, χωρίς να μεταφέρει στον αναβάτη τον παραμικρό κραδασμούς και ανεπιθύμητα κοπανήματα. 

Η ανάρτηση έχει το ρόλο του σιδερώματος ή αλλιώς της απόσβεσης, χωρίς ωστόσο να μεταφέρει χαλαρή αίσθηση. Αντιθέτως, η αίσθηση ανατροφοδότησης που εισπράττει ο αναβάτης, είναι μιας συμπαγούς και σταθερής κατασκευής που μπορεί να διαχειριστεί με την ίδια ευκολία αστικές βόλτες όσο και διαδρομές με στροφές. Τα φρένα μπορεί να μην έχουν αρχικό δάγκωμα, αλλά δεν υπολείπονται σε δύναμη και αίσθηση. Το ABS άγρυπνος φρουρός, παρεμβαίνει αποτελεσματικά σε ολισθηρά οδοστρώματα.
 
Ο ορισμός του Cruisym ως πολυχρηστικό εργαλείο έγκειται στο γεγονός ότι η απόλαυση και η άνεση δεν περιορίζονται στο αστικό πεδίο. Το νέο GT Scooter θα εξυπηρετήσει ακόμη και σε ταξίδι, καθώς η ροπή είναι αρκετή για προσπεράσεις. Το cruising στον αυτοκινητόδρομο είναι βούτυρο στο ψωμί του Cruisym. Διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι απόλυτα σταθερό μέχρι την τελική του ταχύτητα των 145+ χιλιομέτρων/ώρα. Η ζελατίνα προστατεύει ικανοποιητικά, αλλά πάνω από τα 120 χιλιόμετρα γίνεται θορυβώδης εξαιτίας των στροβιλισμών του αέρα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA