H μονάδα των 125 κυβικών που εξοπλίζει το MT είναι καινούργια και φέρει αρκετά προηγμένα τεχνολογικά ατού στο «οπλοστάσιο» της. Ας αρχίσουμε από τους αριθμούς: Η ισχύς του μοτέρ φτάνει τους 15 ίππους και τα 1,16 kgm ροπής, στις 10.000 και 8.000 στροφές αντίστοιχα. Ο κινητήρας συμφωνεί με τις προδιαγραφές Euro5 και καίριο ρόλο σε αυτό, παίζει το σύστημα μεταβλητής ενεργοποίησης βαλβίδων VVA. Χρησιμοποιεί δύο έκκεντρα σε έναν εκκεντροφόρο, από τα οποία το ένα είναι «ήπιο» και το άλλο «άγριο». Έτσι η λειτουργία των 4 βαλβίδων μεταβάλλεται σε δύο διαφορετικά προφίλ, για ελαστικότητα και ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές αλλά και περισσότερη ισχύ στα ψηλά. Η αλλαγή από το ένα προφίλ στο άλλο, γίνεται με ηλεκτρομαγνητικό μηχανισμό στις 7.400 στροφές. Το σύστημα συμπληρώνεται βέβαια από την ανάλογη χαρτογράφηση ανάφλεξης και ψεκασμού, για τον περιορισμό των ρύπων στα απαιτούμενα επίπεδα.
Νέος είναι ο συμπλέκτης του MT-125, που είναι τύπου ολίσθησης-υποβοήθησης με σκοπό την πολύ ελαφριά αίσθηση στην μανέτα, κάτι που διαπιστώσαμε εύκολα και στην πράξη. Ο αυστηρότατος κριτής του GPS, έδειξε ότι το MT-125 πιάνει τα 80 χλμ/ώρα από στάση σε 9,1 δευτερόλεπτα, μια επίδοση που ικανοποιεί απόλυτα ξεπερνώντας ακόμη και κάποια scooter 200 κυβικών. Ένα ρεζερβουάρ 10 λίτρων τροφοδοτεί με καύσιμο τον κινητήρα, ο οποίος καταναλώνει 2,4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα σε μέσο κύκλο. Καθόλου άσχημα μιας και έτσι προκύπτει μια αυτονομία της τάξης των 400 χιλιομέτρων!