To εμπρός φρένο του XMAX 300 θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερο στο αρχικό του δάγκωμα.

    Πλαίσιο- αναρτήσεις-φρένα

    Το πλαίσιο του XMAX έχει κατασκευαστεί με σκοπό να είναι άκαμπτο για σπορ συμπεριφορά αλλά και ελαφρύ, καθώς το συνολικό βάρος του μοντέλου δεν ξεπερνά τα 179 κιλά (πλήρες υγρών). Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας με μεγάλη διαδρομή (εφαρμογή που είχαμε δει και στο TMAX) το οποίο συνδέεται με δύο πλάκες, ενώ πίσω συναντάμε δύο αμορτισέρ με ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου. Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω  με ελαστικά Michelin CITY Grip και το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 267 χιλ. μπροστά και ένας 245 χιλ. πίσω που συνεργάζονται με σύστημα ABS. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ