Τι είναι το NFC που φέρνει η QJMOTOR με το Fort 350;
Για πρώτη φορά σε θερμικό Scooter, Keyless με κάρτα τεχνολoγίας NFC και όχι με τηλεχειριστήριο
Και δεν θα ξανααγχωθείτε για μπαταρία στο κλειδί
To Fort 350 έρχεται με επώνυμα περιφερειακά
TFT oθόνη 7", 33 άλογα Bosch Μονάδα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και κάνει 5800 ευρώ
QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!
QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας
Για πρώτη φορά σε Scooter με θερμικό κινητήρα, Keyless με κάρτα τεχνολoγίας NFC και όχι με τηλεχειριστήριο
Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε πολλές τεχνολογικές καινοτομίες που εισβάλουν στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Πολλές από αυτές έχουν να κάνουν με την ασφάλειά μας (όπως τα Traction Control ή το «πολυκαιρισμένο» πλέον ABS), ενώ άλλα έχουν να κάνουν με την άνεσή μας, όπως οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες ζελατίνες ή οι οθόνες με συνδεσιμότητα και navigation.
Μια τέτοια τεχνολογία, που μας έρχεται ήδη δοκιμασμένη από τον κόσμο των κινητών τηλεφώνων, είναι οι κάρτες NFC, οι οποίες αναλαμβάνουν το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα ενός δίκυκλου, κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά σε σκούτερ με θερμικό κινητήρα στο Fort 350 της QJMOTOR.
Και δεν θα ξανααγχωθείτε για μπαταρία στο κλειδί
Όπως προαναφέρθηκε, η τεχνολογία NFC (Near Field Communication) χρησιμοποιείται ήδη στα κινητά για ανέπαφες πληρωμές ή σε κάρτες που δίνουν πρόσβαση σε κτήρια ή δωμάτια. Αποτελεί εξέλιξη της τεχνολογίας RFID (Radio Rrequency IDentification) και χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό σήμα που περνάει από ένα πηνίο και δημιουργεί μαγνητικό πεδίο.
Το πλεονέκτημά του σε σχέση με τα υπόλοιπα keyless συστήματα είναι ότι το «χειριστήριο» δεν θα μείνει ποτέ από μπαταρία, με την κάρτα NFC να ελέγχει το κλείδωμα και ξεκλείδωμα του σκούτερ και της σέλας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Έρχεται με επώνυμα περιφερειακά
Όμως οποιοδήποτε όχημα δεν μπορεί να ξεχωρίσει στην κατηγορία του μόνο λόγω μιας τέτοιας καινοτομίας και η QJMOTOR το ξέρει πολύ καλά. Για αυτό εξοπλίζει το Fort 350 με χαρακτηριστικά που μετράνε στην καθημερινότητα, όπως αναρτήσεις της KYB, με τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm και δύο, ρυθμιζόμενα σε 5 θέσεις, αμορτισέρ πίσω, ενώ οι τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες που πιάνουν στα δύο δισκόφρενα των 265mm μπροστά συνεργάζονται με δικάναλο ABS.
H Pirelli αναλαμβάνει να ντύσει τις ζάντες των 15” μπροστά και 14” πίσω, με διαστάσεις 120/70 και 150/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
TFT Οθόνη, 33 άλογα Bosch Μονάδα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και κάνει 5800 ευρώ
Φυσικά πέρα από τα περιφερειακά, ένα σκούτερ αυτής της κατηγορίας χρειάζεται να έχει και κάποιες ανέσεις, πέραν των (δεδομένων πλέον) μεγάλων αποθηκευτικών χώρων που έχει το Fort 350.
Η άνετη σέλα δύο επιπέδων είναι γενναιόδωρη και για τον συνεπιβάτη, ενώ η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα διασφαλίζει ότι ο κάθε αναβάτης θα βρει την θέση που τον προστατεύει από τα καιρικά φαινόμενα ακόμα και εν κινήσει, χωρίς να χρειάζεται να ξεβιδώσει ούτε μια βίδα.
Η TFT οθόνη των 7” αναλαμβάνει την πληροφόρηση (με δείκτες όπως η πίεση και η θερμοκρασία των ελαστικών!), ενώ υπάρχει και η δυνατότητα συνδεσιμότητας με Bluetooth για διαχείριση κλήσεων και αναπαραγωγή μουσικής.
Όσον αφορά την «καρδιά», που δίνει ζωή σε όλο αυτό το σύνολο, εκεί βρίσκουμε έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 350cc, ο οποίος αποδίδει 33,2 ίππους και 33,5 Nm ροπής, με την Bosch να το εφοδιάζει με το σύστημα ψεκασμού, υποσχόμενη κατανάλωση της τάξεως των 3,6 λίτρων ανά 100 χλμ.
Το QJMOTOR Fort 350 διατίθεται στην τιμή των 5.800 ευρώ, σε μια κατηγορία που έχει πάρει την τιμολογιακή ανηφόρα τα τελευταία χρόνια. Το αν θα καταφέρει να πιέσει και τον ανταγωνισμό να κατέβει πιο χαμηλά μένει να φανεί, επί του παρόντος όμως το Fort 350 κάνει την βασική αρχή.