Η PGM είναι μια μικρή εταιρεία από την Αυστραλία και αποτελείται από μια παρέα μηχανικών και κατασκευαστών με εμπειρία δεκαετιών από κάθε λογής αγώνες, φτάνοντας ως WSBK και MotoGP. Ένθερμοι υποστηρικτές της V8 παράδοσης της πατρίδας τους και θαυμαστές οκτακύλινδρων κατασκευών όπως αυτής του Ian Drysdale, αποφάσισαν να φτιάξουν τη δική τους μοτοσικλέτα.
Το αποτέλεσμα είναι ένας V8 90 μοιρών, σε ένα κάρτερ κατασκευασμένο από αλουμίνιο, τροφοδοτούμενο από ένα σύστημα διαχείρισης της Motec με σώματα ψεκασμού Mikuni. Με τελική απόδοση 334 ίππων στις 12.800 σ.α.λ. και 22 κιλά ροπής στις 9.500 αρχίζει να ακούγεται καλά.
Το πλαίσιο αποτελείται από δύο πλευρικές χυτές δοκούς αλουμινίου πάνω στις οποίες εδράζονται δύο ατσάλινα μέρη, το μπροστινό χωροδικτύωμα και το υποπλαίσιο. Η μοτοσικλέτα έχει εξοπλιστεί με ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά. Πιρούνι Ohlins FGRT 301 48 χλστ., αμορτισέρ Ohlins TTX Mk2 με custom μοχλικό φτιαγμένο από την PGM, ακτινικές δαγκάνες Brembo GP4 εμπρός και P4 πίσω (ατυχώς αμφότερες με νικελωμένο φινίρισμα). Η εξάτμιση είναι ειδική παραγγελία από την Akrapovic, ολόσωμη, χειροποίητη και φυσικά από τιτάνιο. Η μοτοσικλέτα θα πωλείται με ανθρακονημάτινα τελικά που νομιμοποιούνται για χρήση δρόμου, αλλά θα μπορεί κάποιος να επιλέξει και τα εικονιζόμενα από τιτάνιο. Όλα τα κοστούμια της είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα.
Το πιο εντυπωσιακό ωστόσο είναι το ότι οι Αυστραλοί έχουν καταφέρει να κρατήσουν το βάρος της μοτοσικλέτας στα ρεαλιστικότατα 242 κιλά - και μιλάμε για τιμή έτοιμη για χρήση, με όλα τα υγρά της και γεμάτο το 16,5 λίτρων ρεζερβουάρ. Η μοτοσικλέτα έχει ήδη οδηγηθεί από τον διεθνούς φήμης Alan Cathcart, ο οποίος δήλωσε πως, "λοιπόν δε μένω συχνά άφωνος, αλλά εδώ πρόκειται πραγματικά για μια super μοτοσικλέτα με κάθε δυνατή έννοια. Είναι μια απίστευτη μοτοσικλέτα."
Υπάρχουν και μερικά πράγματα που ακόμη δεν είναι γνωστά. Το ένα είναι η τιμή της, όπως και το πότε θα είναι διαθέσιμη προς αγορά. Ένα άλλο μυστήριο εντοπίζεται στον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, στη σχετική καταχώρηση για την τελική ταχύτητα, όπου η τιμή που δίνει ο κατασκευαστής της είναι: "Πόσο γενναίος είσαι;" Με σχετική ασφάλεια υποθέτουμε πως θα είναι αρκούντως μεγάλη…
CFMoto 750 SR-R 2025: Νέα τετρακύλινδρη με αεροδυναμικό κάλυμμα πίσω τροχού
Honda PCX 160 2025: Νέο μοντέλο καταχωρήθηκε με κινητήρα 157 κ.εκ.
Αποστολή Yamaha TMAX Tech Max 2025
BMW R 1300 R: Νέο σπορ roadster με boxer κινητήρα και απόδοση 145 ίππους
Suzuki GSX-S 1000GX - Υποψήφια για Best Moto by LS2
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγη;
Mid season γάντια μηχανής Ixon Skeid Black με προστασία και αδιαβροχοποίηση
Τώρα με Aμεση Επιδότηση τα μοντέλα KAWASAKI Ninja 7 Hybrid / Z7 Hybrid και Ninja e-1 / Ze-1
Zontes K368: Πολυτέλεια, Τεχνολογία και Αισθητική Επόμενης Γενιάς
Γερμανία: Ξεπέρασε τα 5 εκατομμύρια πωλήσεις η αγορά μοτοσυκλετών
Triumph Tiger Sport 660: Η ισχυρότερη μεσαία Sport Touring
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr