LIVE: κίνηση στους δρόμους

334 άλογα και 22 κιλά ροπής σε μια γυμνή μοτοσικλέτα πρέπει να αρκούν.

Η αεροδυναμική της μοτοσικλέτας είναι αρκετά απλή: Κρατήσου γερά!

Υποθέτουμε πως ο ήχος θα είναι κατά πολύ ανώτερος της εμφάνισης.

Εννοείται σταμπιλιζατέρ, από πάνω φιγουράρει η ψηφιακή οθόνη της Motec.

Περάστε από το γραφείο μου παρακαλώ.

Εδώ βλέπουμε το ισόποσο ενός τσουβαλιού ευρώ. Ποιος σκέφτηκε να χρωμιώσει τη δαγκάνα όμως και γιατί;

Custom κατασκευασμένο ψυγείο για να κρατά δροσερό το εργοστάσιο παραγωγής τριχοφυίας στην πλάτη.

Το θηρίο ονομάζεται 2.0 litre V8. Η αλήθεια είναι πως δε χρειάζεται και κάτι άλλο.

Το πρώτο μοντέλο της PGM κατάφερε να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας.

Οι custom εξατμίσεις της Akrapovic σε στυλ MotoGP υπόσχονται ανεπανάληπτα ουρλιαχτά.

Το V8 θηρίο 334 ίππων

Οκτακύλινδρη μοτοσικλέτα έχουμε ξαναδεί και στο παρελθόν, αλλά με δίλιτρο κινητήρα που εξελίχθηκε ειδικά γι αυτήν και δεν είναι δανεικός από κάποιο αυτοκίνητο δε συναντάμε κάθε μέρα.

 

Η PGM είναι μια μικρή εταιρεία από την Αυστραλία και αποτελείται από μια παρέα μηχανικών και κατασκευαστών με εμπειρία δεκαετιών από κάθε λογής αγώνες, φτάνοντας ως WSBK και MotoGP. Ένθερμοι υποστηρικτές της V8 παράδοσης της πατρίδας τους και θαυμαστές οκτακύλινδρων κατασκευών όπως αυτής του Ian Drysdale, αποφάσισαν να φτιάξουν τη δική τους μοτοσικλέτα.

Το αποτέλεσμα είναι ένας V8 90 μοιρών, σε ένα κάρτερ κατασκευασμένο από αλουμίνιο, τροφοδοτούμενο από ένα σύστημα διαχείρισης της Motec με σώματα ψεκασμού Mikuni. Με τελική απόδοση 334 ίππων στις 12.800 σ.α.λ. και 22 κιλά ροπής στις 9.500 αρχίζει να ακούγεται καλά.

Το πλαίσιο αποτελείται από δύο πλευρικές χυτές δοκούς αλουμινίου πάνω στις οποίες εδράζονται δύο ατσάλινα μέρη, το μπροστινό χωροδικτύωμα και το υποπλαίσιο. Η μοτοσικλέτα έχει εξοπλιστεί με ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά. Πιρούνι Ohlins FGRT 301 48 χλστ., αμορτισέρ Ohlins TTX Mk2 με custom μοχλικό φτιαγμένο από την PGM, ακτινικές δαγκάνες Brembo GP4 εμπρός και P4 πίσω (ατυχώς αμφότερες με νικελωμένο φινίρισμα). Η εξάτμιση είναι ειδική παραγγελία από την Akrapovic, ολόσωμη, χειροποίητη και φυσικά από τιτάνιο. Η μοτοσικλέτα θα πωλείται με ανθρακονημάτινα τελικά που νομιμοποιούνται για χρήση δρόμου, αλλά θα μπορεί κάποιος να επιλέξει και τα εικονιζόμενα από τιτάνιο. Όλα τα κοστούμια της είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα.

Το πιο εντυπωσιακό ωστόσο είναι το ότι οι Αυστραλοί έχουν καταφέρει να κρατήσουν το βάρος της μοτοσικλέτας στα ρεαλιστικότατα 242 κιλά - και μιλάμε για τιμή έτοιμη για χρήση, με όλα τα υγρά της και γεμάτο το 16,5 λίτρων ρεζερβουάρ. Η μοτοσικλέτα έχει ήδη οδηγηθεί από τον διεθνούς φήμης Alan Cathcart, ο οποίος δήλωσε πως, "λοιπόν δε μένω συχνά άφωνος, αλλά εδώ πρόκειται πραγματικά για μια super μοτοσικλέτα με κάθε δυνατή έννοια. Είναι μια απίστευτη μοτοσικλέτα."

Υπάρχουν και μερικά πράγματα που ακόμη δεν είναι γνωστά. Το ένα είναι η τιμή της, όπως και το πότε θα είναι διαθέσιμη προς αγορά. Ένα άλλο μυστήριο εντοπίζεται στον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, στη σχετική καταχώρηση για την τελική ταχύτητα, όπου η τιμή που δίνει ο κατασκευαστής της είναι: "Πόσο γενναίος είσαι;" Με σχετική ασφάλεια υποθέτουμε πως θα είναι αρκούντως μεγάλη…

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ