LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δυνατότερος σε χαμηλές και μεσαίες ο Euro4 κινητήρας

Κινητήρας

Ο κινητήρας έχει ίδια διάμετρο και διαδρομή με το προηγούμενο μοντέλο, στα 72 x 68.5 χλστ. με αναλογία συμπίεσης 10.5:1. Η μέγιστη ισχύς των 24,81 Hp επιτυγχάνεται στις 7.500 σαλ., με τη μέγιστη ροπή των 2,6 Kgm στις 5.000 σαλ. Συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, έχει θυσιαστεί ένα μικρό μέρος της μέγιστης ισχύος προκειμένου να αυξηθεί η ροπή στις χαμηλές-μεσαίες στροφές, και στις εν κινήσει επιταχύνσεις που δίνουν πλεονέκτημα στο νέο SH σε ρεαλιστικές αστικές καταστάσεις, και συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.

Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί κατά 8,8% στα 33,3 χλμ/λίτρο, σύμφωνα με τη γνωστή εργαστηριακή μέτρηση WMTC. Αυτό επετέυχθη χάρη στη χρήση ρουλεμάν χαμηλής τριβής και των βελτιωμένων λοβών του εκκεντροφόρου, των εσωτερικών ρυθμίσεων για βελτίωση της πίεσης λαδιού, και της μειωμένης ανάγκης για ηλεκτρικό ρεύμα λόγω των λαμπτήρων LED χαμηλής κατανάλωσης -από 22,5A σε 20,5A. Σύμφωνα με τη Honda, η αυτονομία του νέου SH φτάνει ή και ξεπερνάει τα 280 χιλιόμετρα.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ