Ένα αγωνιστικό τριήμερο γεμάτο ένταση, πίεση, πολλές ρυθμίσεις, πτώσειις και επισκευές, αλλά και βαθμούς, έζησαν ο Νίκος και ο Δημήτρης Καρακώστας στο Donington της Αγγλίας.
Με συννεφιασμένο καιρό ο Νίκος και ο Δημήτρης έφτασαν την Πέμπτη στην πίστα του Donington στην Αγγλία. Φέτος κατάφεραν και περπάτησαν την πίστα υπό τις συμβουλές του Kyle Smith, ο οποίος χαρακτηριστικά τους είπε για μια στροφή στην οποία έπεσε πέρυσι και πως να τη στρίψουν σωστά για να αποφύγουν πτώση. Κατά γενική ομολογία το Donington είναι μια αρκετά τεχνική και δύσκολη πίστα 4 χιλιομέτρων με σικειν και τυφλή ανηφόρα. Θέλει πολύ προσοχή και ειδικά η πρώτη αριστερή στροφή μετά από συνεχόμενες δεξιές που παγώνει την αριστερή πλευρά των ελαστικών και ρίχνει πολλούς αναβάτες.
Την Παρασκευή το πρωί με ηλιόλουστο και απρόσμενα καλό για την Αγγλία καιρό ξεκίνησε ο Γιώργος να επισκευάζει την μοτοσυκλέτα του Δημήτρη από την πτώση του στο Assen. Όλες οι μοτοσυκλέτες του European Junior Cup είναι ίδιες και απαγορεύονται οι βελτιώσεις. Η διοργάνωση όμως αποφάσισε και έδωσε επιλογές γραναζώματος οπότε ο Γιώργος είχε πολύ δουλειά να αλλάξει και να ρυθμίσει τις δύο μοτοσυκλέτες. Με τρία 30λεπτα session μέχρι τον αγώνα σε δύο μέρες (δύο ελεύθερα και ένα χρονομετρημένο) έπρεπε να δοκιμάσει διάφορες επιλογές, να συζητήσει με τον Δημήτρη και τον Νίκο την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας τους σε κάθε αλλαγή, οπότε να αποφασίσει την σωστή ρύθμιση που θα ευνοούσε τους δύο αναβάτες.
Και φυσικά η δουλειά έγινε περισσότερη με την πτώση του Δημήτρη στο απογευματινό ελεύθερο της Παρασκευής. Ενώ ήταν 9ος, είχε καλό ρυθμό και γρήγορα έπιασε τον περσινό του χρόνο, πίεσε λίγο παραπάνω έχασε το μπροστινό και έπεσε. Κατάφερε όμως να βελτιώσει τον περσινό του χρόνο από τον αγώνα κατά 1,3 δευτερόλεπτα και χρονομετρήθηκε 12ος. Ο Νίκος έκανε τον ίδιο χρόνο με τον αγώνα πέρυσι προσαρμοσμένος άμεσα και χρονομετρήθηκε 28ος. Είχε όμως ένα πρόβλημα στο σαμάν που έπρεπε να διορθωθεί. Έτσι ο Γιώργος δούλεψε υπομονετικά μέχρι τις 11:00 με φακό και ελάχιστο φως για να καταφέρει να την επισκευάσει όπως και την τραυματισμένη μοτοσυκλέτα του Δημήτρη. Ο Νίκος και ο Δημήτρης βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν βραδυνή βόλτα στη πίστα, να συζητήσουν γραμμές και ταχύτητες, και να ανταλλάξουν απόψεις.
Το πρωί του Σαββάτου ήταν ένας αγώνας δρόμου για τον Γιώργο γιατί χρειάστηκε να επισκευαστεί και η μοτοσυκλέτα του Δημήτρη με πρόβλημα στο σασμάν και έπρεπε να ξαναπεράσει τεχνικό έλεγχο λόγω της πτώσης του. Ο χρόνος πίεζε πολύ γιατί οι αναβάτες έμπαιναν για το δεύτερο ελεύθερο στις 9:50 και ίσα που πρόλαβαν να ζεσταθούν τα ελαστικά από τις κουβέρτες. Με αρκετά χρησιμοποιημένα ελαστικά ο Δημήτρης έκανε τον χρόνο της Παρασκευής, αλλά είπε στον Γιώργο οτι θέλει κάποιες αλλαγές γιατί έβλεπε χώρο για βελτίωση. Ο Νίκος είχε μια ανώδυνη πτώση στον δεύτερο γύρο που μαγνητίστηκε από άλλον αναβάτη που έπεσε. Παρόλα αυτά βγήκε λίγο στα pit, έλεγξε ο Γιώργος την μοτοσυκλέτα του και ξαναμπήκε με περισσότερη φόρα και ταχύτερο γυρολόγιο κατά 3,5 δευτερόλεπτα αποδεικνυωντας την ωριμότητά του στην αντιμετώπιση πτώσεων και γρήγορη επαναφορά.
Στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι το μεσημεριανό χρονομετρημένο ο Γιώργος ξανάλλαξε γρανάζια στον Δημήτρη και μάζεψε λίγο την μοτοσυκλέτα του Νίκου από την πτώση. Τοποθέτησαν καινούρια ελαστικά σε όλες τις μοτοσυκλέτες και οι αναβάτες μπήκαν για το χρονομετρημένο. Ο Δημήτρης βελτιώθηκε μισό δευτερόλεπτο και κατέλαβε την 15η θέση στην εκκίνηση και ο Νίκος σχεδόν ένα δευτερόλεπτο και κατέλαβε την 23η θέση στους 30 αναβάτες.
Αυτή τη φορά ο αγώνας ήταν στις 10:30 το πρωί που σήμαινε γεμάτες εξέδρες για τον αγώνα του EJC ! Ευτυχώς ο καιρός παρέμεινε καλός και ο αγώνας ξεκίνησε με ελπίδες για τον Δημήτρη και τον Νίκο. Η πρώτη στροφή βρήκε τον Δημήτρη 18ο μη κάνοντας καλή εκκίνηση. Γρήγορα όμως με προσπεράσεις και σωστούς χειρισμούς βρέθηκε στην 13 θέση και στους τελευταίους γύρους είχε μια δυνατή μάχη με τον Ιταλό Carbonera για την 12η θέση. Με αρκετές αλληλοπροσπεράσεις τελικά ο Carbonera κατάφερε να περάσει την γραμμή τερματισμού κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου γρηγορότερα. Έτσι ο Δημήτρης πρόσθεσε άλλους τρεις βαθμούς στην ελληνική συμμετοχή στον πίνακα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike και το όνομά του με την Ελληνική σημαία υπάρχει στην 18η θέση του επίσημου πίνακα με τους βαθμολογούμενους αναβάτες.
Ο Νίκος κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα κατέβασε κι άλλο τον χρόνο του αλλά μια λανθασμένη ταχύτητα του στέρησε τον τερματισμό αφού είχε μια άσχημη πτώση στον τελευταίο γύρο. Ευτυχώς δεν χτύπησε και η ζημιά ήταν μόνο υλική. Κρατάμε το θετικό που ήταν η πολύ βελτιωμένη του εμφάνιση αφού μέχρι την πτώση του είχε καταφέρει να ανέβει στην 18η θέση.
Δημήτρης: "Ανάμικτα συναισθήματα για τον σημερινό αγώνα. Χάρηκα για την 13η θέση μου και τους 3 βαθμούς που κέρδισα αλλά στεναχωρήθηκα με την πτώση του αδερφού μου Νίκου στον τελευταίο γύρο ενώ είχε πολύ καλό γυρολογιο και ρυθμό. Τα έχουν αυτά οι αγώνες. Νίκο Ματάτση, Γιώργο Σόφο, Θέμη Ζαρίκα, ευχαριστώ για την βοήθεια και την συμπαράσταση !!! Πατέρα Γιώργο Καρακώστα ευχαριστώ για το τρέξιμο, την κούραση, την αγάπη, την υπομονή, τις συμβουλές... (θα μπορούσα να γεμίσω παραγράφους ευχαριστήριες !!! ). Βλέποντας τις φωτογραφίες σου όταν μου έβγαζες ταμπέλα νιώθω πολύ περήφανος και όντως ένιωθα την ενέργεια σου. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μου."
Νίκος: "Αισθάνομαι απογοητευμένος με το λάθος μου στον τελευταίο γύρο του αγώνα! Είχα ένα πρόβλημα με τις ταχύτητες και δυσκολευόμουν στην αλλαγή, χειροτέρευε σε κάθε γύρο με αποτέλεσμα να χάσω μια ταχύτητα στην στροφή 4, έφυγα απο την γραμμή μου, βγήκα στο γρασίδι και έπεσα!! Ήμουν σε πολύ καλή διάθεση πριν και κατα την διάρκεια του αγώνα, ξεκινώντας 23ος και βελτιώνοντας σταδιακά το γυρολόγιο μου έφτασα 18ος στους τρεις πρώτους γύρους μέχρι που έπεσα, η μοτοσυκλέτα ήταν τέλεια προετοιμασμένη από τον μηχανικό-πατέρα μου, αλλά δυστυχώς δεν τερμάτισα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που ρωτάτε, είμαι καλά! Ελπίζω για έναν καλό αγώνα στο Misano..!"