Τρεις κύλινδροι, δύο μοτοσυκλέτες, ένας σκοπός: Η οδηγική διασκέδαση άνευ ορ(ί)ων. Φέρνουμε πρόσωπο δύο τρικύλινδρες naked μοτοσυκλέτες: Την Yamaha MT-09 SP και την Triumph Street Triple RS!
Τρικύλινδρος κινητήρας. Μία μονάδα ισχύος που στέκεται ανάμεσα στους δικύλινδρους και τους τετρακύλινδρους, καταφέρνοντας να συνδυάσει τα καλύτερα χαρακτηριστικά και από τους δύο: Την μεγάλη ισχύ και ευστροφία του τετρακύλινδρου, αλλά και την πλούσια ροπή ενός δικύλινδρου! Και όλα αυτά τα κάνει παράγοντας ένα χαρακτηριστικό ήχο και ανταμείβοντας τον αναβάτη με τον δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα.
Όντας μια εταιρεία με μακρά παράδοση στη χρήση τρικύλινδρων κινητήρων, η Triumph έχει ουσιαστικά εξοπλίσει όλη της την μοντέρνα γκάμα με αυτούς και ένα από τα κορυφαία της μοντέλα είναι το Street Triple RS. Πρόκειται για μια γυμνή μοτοσυκλέτα με προδιαγραφές κορυφής, που υπόσχεται πολλά και κάνει...περισσότερα! Ωστόσο, τα τελευταία έτη, μια πανίσχυρη παρουσία έχει κάνει την εμφάνισή της, από Ιαπωνίας: Το Yamaha MT-09 SP, το οποίο φέρει και αυτό τρικύλινδρο μοτέρ και χαρακτήρα που έχει ξεσηκώσει αναβάτες από όλο τον κόσμο!
Ξεκινάω απο τον τίτλο... Δεν υπάρχει καμία μονομαχία. Σε δύο χρόνια το Triumph θα έχει κάψει τόσο όσο κοστίζει ένα δεύτερο Yamaha. Υπερβολή αλλά τουλάχιστον γίνεται κατανοητή η τεχνολογική διαφορά μεταξύ των δύο. πρέπει επειγόντος να βρεθεί ο ηλεκτρικός Steve mcQueen για την Triumph και η ίδια να κάνει στροφή στα ηλεκτρικά.
Ξεκινάω απο τον τίτλο... Δεν υπάρχει καμία μονομαχία. Σε δύο χρόνια το Triumph θα έχει κάψει τόσο όσο κοστίζει ένα δεύτερο Yamaha. Υπερβολή αλλά τουλάχιστον γίνεται κατανοητή η τεχνολογική διαφορά μεταξύ των δύο. πρέπει επειγόντος να βρεθεί ο ηλεκτρικός Steve mcQueen για την Triumph και η ίδια να κάνει στροφή στα ηλεκτρικά.
330 είναι τα φρένα του RS, όχι 310. Θα έπαιρνα το Yamaha μπας και καταφέρω να κοντράρω τα Tracer.