Πιο σύγχρονη από ποτέ, εξοπλισμένη με έναν κινητήρα διαμάντι 765 κυβικών και κορυφαία περιφερειακά, είναι έτοιμη να κατακτήσει τους δρόμους, τις πίστες αλλά και την καρδιά σου, χαρίζοντας χαμόγελα κάθε φορά που την οδηγείς. Το δυνατότερο στοιχείο πάνω της είναι φυσικά ο διπλός μπροστινός προβολέας, που πλέον διαθέτει φώτα ημέρας led και είναι πιο επιθετικός από ποτέ. Δεν έχει τις αιχμηρές γωνίες που συναντάμε τελευταία στις μοτοσυκλέτες, κρατώντας ένα πιο κλασσικό στυλ, χωρίς όμως σε καμία περίπτωση να φαντάζει παρωχημένο. Aπό πλευράς ποιότητας δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παράπονα, δείχνοντας κορυφαία τόσο στα μηχανικά όσο και στα λίγα πλαστικά μέρη που διαθέτει.Το φαρδύ τιμόνι είναι σχετικά μπροστά και χαμηλά, αλλά όχι σε σημείο που να κουράζει τα χέρια στα φρεναρίσματα ή στις μικρές ταχύτητες της πόλης, τοποθετώντας τον κορμό σε αρκετά όρθια θέση σε σχέση με ένα supersport μοντέλο. H σέλα είναι όσο μαλακή χρειάζεται και προσφέρει αρκετό χώρο ώστε να τοποθετείς το σώμα ανάλογα με το στυλ οδήγησής σου. Το τμήμα που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη, μπορεί να μην προσφέρει ανέσεις touring, όμως πάνω της το δεύτερο άτομο δεν θα παραπονεθεί εύκολα.
Ο επιτυχημένος τρικύλινδρος εν σειρά της Daytona 675 πλέον αγγίζει τα 765 κυβικά με σκοπό την αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή. Με περισσότερες από 80 αλλαγές, όπως νέος στρόφαλος, πιστόνια, επίστρωση nicasil στους κυλίνδρους, νέα σχεδίαση φιλτροκουτιού και εξάτμισης, στην έκδοση RS αποδίδει 123 ίππους στις 11.700 σ.α.λ και 7,9 κιλά ροπής στις 10.800 σ.α.λ. Με 5 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης (Rain, Road, Sport, Track και έναν επιπλέον που ρυθμίζεται σύμφωνα με τις ανάγκες του αναβάτη), σίγουρα θα βρεις τον τρόπο απόδοσης και απόκρισης που ταιριάζει στην οδήγησή σου. Η RS εφοδιάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, quickshifter για αστραπιαία ανεβάσματα, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και traction control με δυνατότητες παραμετροποίησης και απενεργοποίησης.
Το στιβαρό πλαίσιο παρέμεινε ίδιο με το προηγούμενο μοντέλο όμως, το ψαλίδι είναι καινούργιο με νέα θέση άξονα και μεγαλύτερη ακαμψία. Το αμορτισέρ προέρχεται από την Ohlins (STX 40) και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, όπως και το ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ BPF της Showa που ολοκληρώνει το κορυφαίο πακέτο αναρτήσεων. Στον τομέα των φρένων, η Brembo εφοδιάζει τη μοτοσυκλέτα με τετραπίστονες ακτινικές monoblock δαγκάνες Μ-50 μπροστά, ρυθμιζόμενη τρόμπα MCS 19.21 και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Τα σωληνάκια υψηλής πίεσης υπάρχουν στο βασικό εξοπλισμό και το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί ανάλογα τις απαιτήσεις του αναβάτη.
Ξεκινάω απο τον τίτλο... Δεν υπάρχει καμία μονομαχία. Σε δύο χρόνια το Triumph θα έχει κάψει τόσο όσο κοστίζει ένα δεύτερο Yamaha. Υπερβολή αλλά τουλάχιστον γίνεται κατανοητή η τεχνολογική διαφορά μεταξύ των δύο. πρέπει επειγόντος να βρεθεί ο ηλεκτρικός Steve mcQueen για την Triumph και η ίδια να κάνει στροφή στα ηλεκτρικά.
Ξεκινάω απο τον τίτλο... Δεν υπάρχει καμία μονομαχία. Σε δύο χρόνια το Triumph θα έχει κάψει τόσο όσο κοστίζει ένα δεύτερο Yamaha. Υπερβολή αλλά τουλάχιστον γίνεται κατανοητή η τεχνολογική διαφορά μεταξύ των δύο. πρέπει επειγόντος να βρεθεί ο ηλεκτρικός Steve mcQueen για την Triumph και η ίδια να κάνει στροφή στα ηλεκτρικά.
330 είναι τα φρένα του RS, όχι 310. Θα έπαιρνα το Yamaha μπας και καταφέρω να κοντράρω τα Tracer.