Yamaha MT-09 SP

    Το ΜΤ-09 στην έκδοση SP ολοκληρώνεται, αφού το στιβαρό πλαίσιο και ο υπέροχος κινητήρας συνοδεύονται από υψηλού επιπέδου αναρτήσεις, χωρίς η τιμή να ξεφεύγει σε απαγορευτικά νούμερα σε σχέση με την απλή έκδοση. Αγοράζεις μια μοτοσυκλέτα που εκτός από ξεχωριστή εμφάνιση σου δίνει τη δυνατότητα για πιο έντονες συγκινήσεις στο δρόμο ή ακόμα και στην πίστα. O φουτουριστικός σχεδιασμός με κύριο στοιχείο τον επιθετικό διπλό Led προβολέα προσδίδει έντονο χαρακτήρα, που φυσικά συνάδει με το σύγχρονο ύφος της Yamaha. Ο χρωματικός συνδυασμός ασημί-μαύρο με μπλε ζάντες και λεπτομέρειες όπως οι ραφές της σέλας, συνδυάζεται με το χρυσό των αναρτήσεων, και είναι ο μοναδικός που συνοδεύει το MT-09 SP, κάνοντάς το άμεσα αναγνωρίσιμο. Η ποιότητα της μεταλλικής βαφής, όπως και το φινίρισμα της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας δεν αφήνει περιθώρια για αρνητικά σχόλια ακόμα και στα πιο επικριτικά μάτια. Το φαρδύ τιμόνι βρίσκεται αρκετά ψηλά, τοποθετώντας το σώμα σε όρθια θέση που σε συνδυασμό με το αφρώδες της σέλας (820χιλ από το έδαφος) και την θέση των μαρσπιέ κρατούν τον αναβάτη ξεκούραστο σε κάθε διαδρομή. Δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο στην περίπτωση του συνεπιβάτη, εκτός αν το ύψος του είναι αρκετά κάτω του μέσου όρου, καθώς τα μαρσπιέ βρίσκονται ψηλά λυγίζοντας αρκετά τα γόνατα. 



    Ο τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, από τα 847 κυβικά του αποδίδει 115 ίππους στις 10.000 σ.α.λ και 8,9 κιλά ροπής στις 8.500 σ.α.λ. Την διαχείριση αναλαμβάνουν 3 χάρτες με διαφορετική απόκριση και για την πρόσφυση του πίσω τροχού φροντίζει το traction control 2 επιπέδων που ρυθμίζεται αφού ακινητοποιηθείς, αλλά για τους ανήσυχους μπορεί να απενεργοποιηθεί... Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων και διαθέτει  quickshifter για γρήγορα ανεβάσματα και συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, για σταθερότητα  στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.


    Οι αναρτήσεις είναι ένας τομέας που παραδοσιακά αναβαθμίζεται στις εκδόσεις SP, έτσι το περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου συνεργάζεται πλέον με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ. της KYB με προοδευτικά ελατήρια και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Ohlins το οποίο διαθέτει εξωτερικά το ρυθμιστικό για την προφόρτιση του ελατηρίου χωρίς εργαλεία. Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 298χιλ με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και έναν δίσκο 245 χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ δεν  λείπει το ABS, το οποίο όμως δεν απενεργοποιείται. 

    • THS

      Ξεκινάω απο τον τίτλο... Δεν υπάρχει καμία μονομαχία. Σε δύο χρόνια το Triumph θα έχει κάψει τόσο όσο κοστίζει ένα δεύτερο Yamaha. Υπερβολή αλλά τουλάχιστον γίνεται κατανοητή η τεχνολογική διαφορά μεταξύ των δύο. πρέπει επειγόντος να βρεθεί ο ηλεκτρικός Steve mcQueen για την Triumph και η ίδια να κάνει στροφή στα ηλεκτρικά.

       
    • BeepBeepIamaJeep

      330 είναι τα φρένα του RS, όχι 310. Θα έπαιρνα το Yamaha μπας και καταφέρω να κοντράρω τα Tracer.