Μπορεί η Ultraviolette να μην είναι ιδιαιτέρως γνωστή, μιας και είναι μια εταιρεία με έδρα την Ινδία, αλλά οι προτάσεις της στον τομέα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών είναι εξαιρετικά καινοτόμες.
Έδειξε τις προθέσεις με την F77
Η ινδική εταιρεία ιδρύθηκε το 2016 και έκτοτε ασχολείται με την έρευνα και την ανάπτυξη κινητήρων, μπαταριών, τεχνολογίας ελέγχου και άλλων ηλεκτρονικών που καθιστούν τα οχήματά της από τα πιο εξελιγμένα στον κόσμο σε αυτόν τον τομέα. Η F99 είναι το τελευταίο ηλεκτρικό σπορ πρωτότυπο της, έχει 65 ίππους και αεροδυναμική που προέρχεται από αγώνες. Πριν από λίγους μήνες είχε παρουσιάσει την πρωτότυπη F77 , μια μοτοσυκλέτα μηδενικών εκπομπών ρύπων που δεν θυμίζει σε τίποτα τα ινδικά δίκυκλα και υπόσχεται ότι είναι τόσο διασκεδαστική όσο μια sport μοτοσυκλέτα με κινητήρα εσωτερικής καύσης και με εφάμιλλες επιδόσεις. Συγκεκριμένα, η «αγωνιστική» F77 Limited Edition δηλώνει τελική ταχύτητα 245 χλμ./ώρα και ικανή να πιάσει από στάση τα πρώτα 100 χ.ω.α σε 2,9 δλ, ενώ για το 0-160 χλμ./ώρα θα σταματήσει το χρονόμετρο στα 7,8 δλ. Για μέτρο σύγκρισης, η Yamaha R6 κάνει το 0-100 χ.α.ω σε 3,3 και η τελική της ορίζεται στα 255.
Τώρα κάνει το επόμενο βήμα και παρουσιάζει ένα μοντέλο που προορίζεται αποκλειστικά αγώνες. Το όνομα του είναι F99 Factory Racing Platform, έχει 65 ίππους και η αεροδυναμική του έχει μελετηθεί με βάση τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται τόσο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό όσο και στην αεροπορία. Όλα τα πάνελ της μοτοσυκλέτα είναι κατασκευασμένα απο ανθρακόνημα για μείωση του βάρους, ενώ μικρά πτερύγια έχουν τοποθετηθεί σε θέσεις κλειδιά (αντίστοιχα υπάρχουν στο MotoGP), ώστε να αυξηθεί η κάθετη δύναμη και η σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Αν και δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση για το βάρος της, αν αναλογιστούμε ότι το F77 ζυγίζει περίπου 200 κιλά, τότε το F99 σίγουρα είναι κάτω από το ψυχολογικό όριο των 190, κάτι που θα έχει θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις. Με ιπποδύναμη σχεδόν διπλάσια από το αδερφικό μοντέλο (το «πολιτικό » F77 έχει 45 ίππους), η αγωνιστική μοτοσυκλέτα σκοπεύει να κάνει πολλά βαριά ονόματα να ιδρώνουν, όταν βρίσκεται στην «ουρά» τους. Πάντως το μόνο που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής στο τομέα των επιδόσεων είναι ότι η τελική ταχύτητα της θα ξεπερνά τα 200 χλμ./ώρα.
Ρυθμιζόμενο τιμόνι και μαρσπιέ για την τέλεια θέση
Επίσης η F99 διαθέτει ρυθμιζόμενο τιμόνι και μαρσπιέ που μπορούν να τοποθετηθούν σε 6 διαφορετικές γωνίες, ώστε να ταιριάζουν σε κάθε τύπου αναβάτη. Επιπλέον η σέλα είναι πιο λεπτή και πιο φαρδιά, για να παρέχει στον οδηγό μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης για να αντιμετωπίζει εύκολα τις στροφές.
Η Ultraviolette θέλει να παρουσιάζει τα πιο προηγμένα ηλεκτρικά οχήματα στον κόσμο
Ο Narayan Subramaniam, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Ultraviolette, δήλωσε: «Ο κόσμος των αγώνων είναι εξαιρετικά προκλητικός, καθώς σε αναγκάζει να ξεπεράσεις τα όρια του οχήματος και αυτό είναι που οδηγεί στην καινοτομία. Η Factory Racing Platform F99 μας έχει οδηγήσει να δούμε πέρα από τις συμβατικές τεχνολογίες που υπήρχαν στη σημερινή αρένα των ηλεκτρικών οχημάτων. Είμαστε βέβαιοι ότι η τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από την F99 Factory Racing Platform θα είναι διαθέσιμη στο κοινό στο μέλλον. Συνδυάζοντας τις αρχές της αεροπορίας και των αγώνων, σκοπεύουμε να φέρουμε τα πιο προηγμένα ηλεκτρικά οχήματα στον κόσμο».
Η αγωνιστική ινδική μοτοσυκλέτα που θα κάνει τα βαριά ονόματα να ιδρώνουν!
Η ηλεκτρική Ultraviolette F99 έρχεται με 65 ίππους και τελικά πάνω από 200
Με ανθρακονημάτινο κουστούμι και ρυθμιζόμενα στοιχεία.
Ειδικά αεροδυναμικά πτερύγια που υπάρχουν και στο MotoGP
Θα έπαιρνες μια ινδική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα ή θα προτιμούσες κάτι πιο «safe»;