Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  1K,2K, Y/Ψ, 4Β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  124,8
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 57.3×48.4
    Συμπίεση (:1) 12:01
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  15/9.500
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  1,2/8.500
    Τροφοδοσία  Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  10
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 2,8
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο Πιρόυνι 35 χιλ.
    Διαδρομή (χλστ.)  ΔΑ
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μόνο Αμορτισέρ/Ρυθμιζόμενο
    Διαδρομή (χλστ.)  ΔΑ
    Φρένα Ε (χλστ.) ΔΑ
    Φρένα Π (χλστ.) ΔΑ
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 110/70-17
    Ελαστικό Π 140/60-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 1941
    Πλάτος (χλστ.) 795
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1070
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 790
    Βάρος (κιλά)  128
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ο
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ν
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ο
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο/Ν

    Σελίδα 1Test Voge R125: Σε τέτοια τιμή και εξοπλισμό χτυπάει στα ίσια τα παπιά
    Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
    Σελίδα 3Aνεση - εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά