Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
|
Δικύλινδρος κινητήρας 494 κ.εκ. από το AC525X με 55 ίππους
Ανεστραμμένο μπροστινό της KYB και ακτινικές δαγκάνες Brembo
Δικάναλο ABS, Traction Control και 3 προγράμματα οδήγησης
Νέα είσοδος στη σχετικά κινούργια μικρομεσαία κατηγορία
VOGE: DS525X...σχεδιασμένη για να σε πάει παντού!
VOGE: SR3...με εξοπλισμό ανώτερης κατηγορίας
Δικύλινδρος κινητήρας 494 κ.εκ. από το AC525X με 55 ίππους
Η Voge RR525 εξοπλίζεται με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 494 κ.εκ., τον ίδιο που χρησιμοποιείται και στο scrambler AC525X. Διαθέτει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και εσωτερικές διαστάσεις εμβόλου 68 x 68 χιλιοστά (διάμετρο x διαδρομή), κάτι που τον καθιστά «τετράγωνο» και ιδανικό για γραμμική απόδοση. Η απόδοση για την περίσταση φτάνει τους 55 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 50 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ., με τις τιμές να δηλώνουν προσανατολισμό προς τις επιδόσεις σε υψηλές στροφές. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων, το οποίο υποστηρίζεται από συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, για ομαλότερες και ασφαλέστερες κατεβάσεις. Η ύπαρξη αυτού του εξοπλισμού προσαρμόζει τον κινητήρα στις απαιτήσεις σπορ οδήγησης, ενισχύοντας τη δυναμική προσωπικότητα του μοντέλου σε σχέση με τον ρετρό «αδελφό» του AC525X.
Ανεστραμμένο μπροστινό της KYB και ακτινικές δαγκάνες Brembo
Η νέα RR525 διαθέτει σημαντικά αναβαθμισμένο πλαίσιο σε σχέση με το AC525X, με την Voge να επενδύει σε ποιοτικά εξαρτήματα από αναγνωρισμένους κατασκευαστές. Το μπροστινό σύστημα αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι της KYB, το οποίο ενισχύει την ακαμψία και την προοδευτικότητα της συμπίεσης, προσφέροντας βελτιωμένη συμπεριφορά στην είσοδο και την έξοδο των στροφών. Για την επιβράδυνση, το εμπρός φρένο προέρχεται από τη Brembo και συνδυάζει μονό δίσκο με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, εστιάζοντας στην αποτελεσματικότητα και την ακρίβεια της απόκρισης. Πίσω το σύστημα φρένων υπογράφει η Nissin, ενώ οι τροχοί φορούν ελαστικά Pirelli Diablo Rosso III, στοιχείο που υποστηρίζει τον σπορ χαρακτήρα και τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας.
Δικάναλο ABS, Traction Control και 3 προγράμματα οδήγησης
Η RR525 διαθέτει ηλεκτρονικά βοηθήματα που ενισχύουν τον έλεγχο και την προσαρμοστικότητα της μοτοσυκλέτας, αν και σε πιο βασικό επίπεδο συγκριτικά με άλλα μοντέλα της κατηγορίας. Το ABS είναι δικάναλο, καλύπτοντας και τους δύο τροχούς, χωρίς όμως υποβοήθηση από IMU για ευαισθησία σε κλίσεις. Το σύστημα traction control είναι συμβατικό και όχι cornering, αλλά μπορεί να απενεργοποιηθεί, προσφέροντας ελευθερία στον έμπειρο αναβάτη. Επιπλέον, η RR525 προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Sport και Leisure, που διαφοροποιούν την απόκριση στο γκάζι και τη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών. Η ύπαρξη έγχρωμης TFT οθόνης ενισχύει την αίσθηση σύγχρονου εξοπλισμού, δίνοντας στον αναβάτη ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τη λειτουργία του οχήματος. Συνολικά, το επίπεδο ηλεκτρονικών βοηθημάτων ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κατηγορίας, αν και παραμένει εστιασμένο στη βασική λειτουργικότητα.
Νέα είσοδος στη σχετικά κινούργια μικρομεσαία κατηγορία
Η Voge RR525 έρχεται να ενισχύσει την παρουσία της εταιρείας στη μικρομεσαία κατηγορία sport μοτοσυκλετών, η οποία τα τελευταία χρόνια κερδίζει έδαφος με την είσοδο ισχυρών παικτών. Το νέο μοντέλο φιλοδοξεί να σταθεί απέναντι σε καθιερωμένα ονόματα όπως η Kawasaki Ninja 500, η Honda CBR500R και η νεοεισερχόμενη Aprilia RS457, προσφέροντας αντίστοιχες επιδόσεις με ανταγωνιστικό εξοπλισμό. Αν και η RS457 προηγείται στα ηλεκτρονικά και στις τεχνολογικές λύσεις, η RR525 υπερτερεί σε επιλεγμένα εξαρτήματα και διατηρεί υψηλό επίπεδο ποιότητας στις αναρτήσεις και τα φρένα. Απευθύνεται σε αναβάτες που αναζητούν σπορ εμπειρία οδήγησης με σχετικά χαμηλό κόστος, χωρίς όμως να θυσιάζεται η οδηγική απόλαυση. Η ύπαρξη της RR525 αντανακλά τη στρατηγική διαφοροποίησης μέσω σχεδίασης, εξοπλισμού και ανταγωνιστικής τοποθέτησης.