Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το WOW 775 δείχνει την ιταλική του καταγωγή και στο δρόμο, οπού παραμένει αρκετά άνετο και δεν θυμίζει ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Αν κι ελαφρώς σκληρό, θα περάσει με σχετικά ευκολία ακόμα και από πιο έντονες κακοτεχνίες, με το σύστημα ανάρτησης να απορροφά τις δυνάμεις και να μην επιτρέπει σε συνδυασμό με την σέλα να περάσουν έντονες δονήσεις στη μέση των αναβατών. Ούτε περίεργοι θόρυβοι θα εμφανιστούν αν πέσει σε κάποια λακκούβα με περισσότερα χιλιόμετρα. Ανάλογα το οδηγικό mode που έχετε επιλεγμένο αλλάζουν και τα χαρακτηριστικά του κινητήρα.  Έτσι στο Sport που σας επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε ακόμα και σε διαδρομές που περιλαμβάνον περιαστικές λεωφόρους, θα έχετε μια τελική κοντά στα 85 χλμ./ώρα, με την αυτονομία να αγγίζει τα 55 χλμ, νούμερο που είναι αρκετό για να καλύψει άνετα μια τυπική διαδρομή από σπίτι στη δουλειά και πίσω. Μάλιστα την συγκεκριμένη εμβέλεια την «πιάνει» σε διαδρομές με το γκάζι συνεχώς ανοιχτό, όταν η ανάκτηση ενέργειας είναι σχεδόν μηδενική, ενώ δεν θα «κολλήσει» σε κανένα σημείο όταν επιχειρήσετε κάποια προσπέραση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Στo City mode, ο αναβάτης θα απολαύσει την απόλυτη ισορροπία και τη χρήση τομή μεταξύ αυτονομίας και επιδόσεων. Η τελική περιορίζεται στα 65 χλμ./ώρα, με την εμβέλεια να ανεβαίνει στα 70 χλμ, χωρίς παράλληλα να στερείται δύναμης αν κινείστε σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Τέλος στο Eco η τελική περιορίζεται στα 50 χ.α.ω, όμως θα σας ανταμείψει με πάνω από 85 χλμ. αυτονομίας που μπορεί να σας φανεί πιο χρήσιμη από τη μεγαλύτερη τελική. Σε περιαστικές διαδρομές στο Sport Μοde, το WOW τα καταφέρνει περίφημα, ενώ στο αστικό περιβάλλον βρίσκεται στο στοιχείο του. Ανεξαρτήτως mode, το WOW 775 δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα να ανέβει και σε πιο έντονες ανηφόρες, ακόμα και δικάβαλο, δείχνοντας την υψηλή του ροπή που αποδίδεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού. Επίσης διαχειρίζεται αρκετά καλά την κατανάλωση ρεύματος, αφού εδώ δεν συναντάμε το κλασσικό πρόβλημα των περισσότερων ηλεκτρικών, όπου «καίνε» δύσκολα το πρώτο 20-30% της μπαταρίας, αλλά το υπόλοιπο 70% καταναλώνεται εξαιρετικά γρήγορα.



Το WOW έχει μια «γραμμικότερη» απo ότι συνηθίζεται στα ηλεκτρικά scooter κατανάλωση ρεύματος, βοηθώντας τον αναβάτη να υπολογίζει τις διαδρομές του χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις. Οι ζάντες 16 ιντσών και το μεταξόνιο των 1.423 χιλιοστών προσφέρουν σταθερότητα ακόμα και κοντά στην τελική, ενώ δεν επηρεάζουν την ευελιξία του μοντέλου, που μπορεί εύκολα να ελιχτεί ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα. Σε γενικές γραμμές, το scooter προσφέρει ποιότητα κύλισης ανώτερη από αρκετά μοντέλα της κατηγορίας και αυτό μονό στα θετικά μπορούμε να το κατατάξουμε. Το σύστημα πέδησης έχει ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση, αλλά το σύστημα ανάκτησης επεμβαίνει προοδευτικά στο scooter χωρίς να το γονατίζει και η αίσθηση που λαμβάνεις είναι οτι τα φρένα επαρκούν πλήρως για τις δυνατότητες του WOW, όσο και αν το ζορίσεις. Το WOW 775 μπορεί να οδηγηθεί τόσο από έμπειρους αναβάτες που ψάχνουν για οικονομικές μετακινήσει, όσο και από νέους οδηγούς που έρχονται πρώτη φορά σε επαφή με τους δύο τροχούς, δείχνοντας το πόσο ευκολοδήγητο και πρακτικό είναι, αφού αυτός τελικά είναι και ο προορισμός του.

Σελίδα 1WOW 775 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά