Μεγάλες αλλαγές έρχονται στην μεσαία κατηγορία των αγώνων Superbikes, την WSSP.

Μεγάλες αλλαγές έρχονται στην μεσαία κατηγορία των αγώνων Superbikes, την WSSP.

WSSP: Ξημερώνει η νέα εποχή αγώνων στη μεσαία κατηγορία

Το σκηνικό στην κατηγορία αγώνων WSSP αλλάζει ριζικά, με το πρωτάθλημα να βλέπει και να αξιολογεί την αλλαγή του σκηνικού στην παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας.

Οι εποχές που τα 4κύλινδρα 600άρια αποτελούσαν σχεδόν τις αποκλειστικές μηχανές αγώνων, οι μοτοσυκλέτες αυτές πρακτικά δεν υπάρχουν πια, ενώ η «μεσαία κατηγορία» μοτοσυκλετών δρόμου φιλοξενεί πλέον πολλές διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Τώρα, η WSSP κάνει μεγάλες αλλαγές στους κανόνες, επιτρέποντας σε περισσότερες μοτοσυκλέτες να συμμετάσχουν.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Διευρύνονται οι συμμετοχές – Περισσότεροι «επιτρεπόμενοι κυβισμοί»

Οι αλλαγές στους κανονισμούς, που θα γίνουν για την σεζόν του 2022, επιτρέπουν πλέον την συμμετοχή και σε δικύλινδρες μοτοσυκλέτες με κυβισμό έως 960 κυβικά, αλλά και τρικύλινδρες έως 800 κυβικά. Για τις τετρακύλινδρες προβλέπεται επίσης αλλαγή, όμως περιμένουμε να δούμε πως θα καταλήξει η διαμόρφωση των κανονισμών.
 

Διπλασιάζονται οι μοτοσυκλέτες που μπορούν να συμμετέχουν!

Οι αλλαγές στους κανονισμούς δείχνουν ότι μπορούν να φέρουν μεγάλες αλλαγές στον ανταγωνισμό της νέας κατηγορίας, καθώς οι μοτοσυκλέτες που μπορούν να συμμετάσχουν ανέρχονται πλέον στις 12, από 6! Συγκεκριμένα, «πάσο» για συμμετοχή παίρνουν οι Ducati Panigale V2, MV Agusta F3 800 και Superveloce 800, Triumph Street Triple 765, Kawasaki ZX-6R (με τον κινητήρα των 636 κ.εκ. για πρώτη φορά), αλλά και το GSX-R 750! Τα παραπάνω μοντέλα έρχονται να προστεθούν στα Honda CBR600RR, Yamaha R6, Kawasaki ZX-6R 600, Suzuki GSX-R600, MV Agusta F3 675 και Triumph Daytona 675. Μάλιστα, όσον αφορά την Street Triple 765 RS, γίνεται σαφής η πρόθεση της WSSP να εισάγει και άλλες κατηγορίες μοτοσυκλέτας στον ανταγωνισμό, καθώς το εν λόγω μοντέλο της Triumph δεν ανήκει στην sport κατηγορία, αλλά στις naked-street.
 

Ο ανταγωνισμός έχει ήδη πάρει φωτά

Σύμφωνα με τις πηγές του εξωτερικού, οι αλλαγές των κανονισμών αυτές αναμένεται να ωφελήσουν την Ducati, η οποία βάζει ξανά στο παιχνίδι μια δικύλινδρη αγωνιστική μοτοσυκλέτα. Αντίθετα, η Yamaha, η οποία κυριαρχεί στην κατηγορία, φαίνεται να είναι αυτή που πλήττεται περισσότερο, τουλάχιστον «στα χαρτιά» και εν αναμονή της έναρξης της σεζόν. Το μόνο σίγουρο, είναι ότι η κατηγορία ετοιμάζεται για μια δυναμική αναγέννηση και ελπίζουμε να «φτάσει» σε όσο περισσότερους θεατές και αναβάτες γίνεται!
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »