Οι παραπάνω αλλαγές στην εργονομία του έχουν
γίνει σε μια προσπάθεια να προσαρμόσουν τον χαρακτήρα του ΜΤ-125 στην αστική
χρήση και τη streetfighter λογική που ενστερνίζεται. Για τον ίδιο λόγο έχει ανοίξει και η γωνία
κάστερ, πλέον στις 25 μοίρες.
Το πλαίσιο, εντασσόμενο στα οικογενειακά δεδομένα
των ΜΤ, είναι ένα σχέδιο δύο δοκών - γνωστό και ως Deltabox - που στην
περίπτωση αυτή είναι ατσάλινο και όχι αλουμινένιο. Ο λόγος προφανής, η
διατήρηση του κόστους χαμηλά.
Όσον αφορά στον υπόλοιπο εξοπλισμό, ας
ξεκινήσουμε λέγοντας πως δε θα βρείτε πολλά 125άρια στην αγορά με ένα τέτοιο πειστικό
ανάποδο πιρούνι 41 χλστ. και τετραπίστονη ακτινική μπροστινή δαγκάνα στον
βασικό εξοπλισμό.
Η έκδοση που δοκιμάζουμε διαθέτει και ABS, μια πολύ χρήσιμη
προσθήκη, ειδικά για όσους θα το καβαλούν καθημερινά σε αστικό περιβάλλον -
ξέρετε, αυτό με την καλή την άσφαλτο που έχει παντού πρόσφυση και πουθενά λακκούβες
ή μπαλώματα, ειδικά στην Ελλάδα.
Για γέλια και για κλάμματα η Ελληνική ΥAMAHA! 4200 και 4600!!! Χαχαχαα... ΚAWASAKI Z250 SL 3890 ευρό! Για σοβαρεφτήτε λίγο εκεί στην Yamaha κύριοι γιατί θα σας πάρουν με τις πέτρες. Το ίδιο κάνατε και με το Tracer700, η τιμή στον θεό σε σχέση με το MT-7 για 2-3 διαφορές που υπάρχουν!! Ο κόσμος δεν είναι χαζός, πέρνετε το μαθημά σας απο τις πωλήσεις που κάνετε στα συγκεκριμένα μοντέλα, καλή σας χόνεψη...
Για γέλια και για κλάμματα η Ελληνική ΥAMAHA! 4200 και 4600!!! Χαχαχαα... ΚAWASAKI Z250 SL 3890 ευρό! Για σοβαρεφτήτε λίγο εκεί στην Yamaha κύριοι γιατί θα σας πάρουν με τις πέτρες. Το ίδιο κάνατε και με το Tracer700, η τιμή στον θεό σε σχέση με το MT-7 για 2-3 διαφορές που υπάρχουν!! Ο κόσμος δεν είναι χαζός, πέρνετε το μαθημά σας απο τις πωλήσεις που κάνετε στα συγκεκριμένα μοντέλα, καλή σας χόνεψη...
...και βλεπεις στην ιδια σελιδα,τιμη για KTM 390...4490!!!! φοβερο το ΜΤ αλλα η τιμη ρε Yamaha...γιατι στο θεο;
3400....καλά είναι......αλλιώς θα ξεθωριάζουν απ τον ήλιο στις βιτρίνες!!